Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu aamuisin toistuva ripuli?

Vierailija
19.10.2020 |

Vain aamuisin tulee kakkahätä ja se on ripulia. Joudun olemaan vessassa pari kertaa ripuloimassa ja yritän varmistaa etten myöhästy.

Täytyy aina sängystä juosta vessaan:(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yersinia-bakteeri, onko sinulla nivelvaivoja, vaikka niinkin pieniä, ettet juuri kiinnitä niihin homiota?

Vierailija
22/30 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile viikko syödä viimeisen kerran päivässä klo 18. Sen jälkeen ei mitään missä on kaloreita eikä edes purkkaa tms. Ei mitään suolibakteereja kiinnostavaa. Vettä voi juoda. Tämä auttoi minulla. Vikan aterian pitää olla aika tuhti, ettei tule nälkä kun yrittää nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miepä jouduin aina aamuisin juoksemaan pöntöllä monia kertoja ja aina pelko että myöhästyn töistä:( syy pelkäsin arvostelevaa ja vähättelevää, ilkeää työkaveria. Kyllä ei työnteko kiinnosta siinä puljussa....

Vierailija
24/30 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla usein ripulia alkoholin käytön jälkeen

Vierailija
25/30 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ahmia herkkuja päivät.

Vierailija
26/30 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan kun töissä ahdisti ihan helvetisti, niin saatoin aamuisin ripuloida ja oksentaa.

Vierailija
27/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarppi2 kirjoitti:

Minulla usein ripulia alkoholin käytön jälkeen

Maissista tehty glukoosifruktoosisiirappi ja askorbiinihappo, tulee monella muullakin.

Vierailija
28/30 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista!

Vierailija
29/30 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kahvista kun en oo tottunut syömään illalla enkä aamulla mitään.

Vierailija
30/30 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla johtui stressistä. Muistan ripuloineeni jo lapsena aamuisin, koti oli väkivaltainen ja huono. Jatkui 30+ ikään asti, saatoin myöhästyä töistäkin kun piti jäädä ripuloimaan. Silloin elämässäni oli vielä mukana ilkeitä sukulaisia. Kai sitä alitajuntaisesti jännitti niin, että hermosto valmistautui heti aamusta "taistele tai pakene" tilaan. Silloinhan tyhjennetään suolisto, jotta elimistö kevenee ja jää energiaa taistella uhkia vastaan, kun ei tarvitse sulattaa ruokaa. Katkoin välit loppuihinkin inhottaviin ihmisiin, ja kappas, siihen loppui aamuripulit. Tajusin sen noin puoli vuotta myöhemmin, että oho, on muuten maha kunnossa ekaa kertaa kymmeniin vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi