Tartten "kirjoituskoneen". Minkälaista tietsikaa ja ohjelmaa suosittelisit?
Kommentit (5)
Suosittelen kannettavaa ja siihen joko Microsoft Word tai jos ei raaski maksaa niin netistä saa ilmaisen Open Officen.
Kannettavaan saa rahaa menevään aika paljon (halpis-pc - mac), niin se on omassa harkinnassa. Nykykannettavissa ei ole korppuasemaa ja romppuasemakin on hitaasti poistumassa. Kaiken voin tallentaa nettiin, ns. pilveen, eli kannattaa miettiä netin hankkimista samalla.
Laitapa lisää speksiä! Pitäiskö sillä tehdä muutakin? Paljos sais maksaa? Mitä kirjoittelet?
Sehän riippuu ihan siitä miten paljon sulla on rahaa käytettävissä tuohon ja miten ammattimaista tuo kirjoittaminen on? Ja tietysti omasta osaamisesta ja viitsimisestäkin vielä. Mutta luulen, että noita jälkimmäisiä ei löydy, kun tällästä kysyt, joten osta itseäsi miellyttävä ja budjettiisi sopiva kannettava ja siihen Microsoft Office. Tuo on helpoin yhdistelmä eikä edes järin paljoa kalliimpi kuin jos alat itse asentelemaan jotain ilmasta vastaavaa softaa koneelle.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:02"]
Laitapa lisää speksiä! Pitäiskö sillä tehdä muutakin? Paljos sais maksaa? Mitä kirjoittelet?
[/quote]
Ja mitä vaivautuisit itse tekemään? Tiedätkö tietokoneista mitään? Vaivautuisitko oppimaan? Edes vähän?
PC + LibreOffice tai Chromebook + Google Docs