Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB ja hääpäiväpäivitys

Vierailija
19.10.2020 |

Moniko teidän FB-kavereista tekee päivityksen hääpäivästä? Joka vuosi? Jos on tasavuosi? Mitä ajattelet näistä?

Toki ihmiset saa päivittää asioista, joita pitävät tärkeinä, mutta varsinkin ne, jotka päivittää joka ikinen hääpäivä vaikka olisi oltu vuosia naimisissa, on jotenkin epätoivoisia ja väkisin tulee mieleen, että onkohan ne edes onnellisia, jos pitää korostaa yhtä, vuosien takaista päivää niin kovin. Sen hääpäivän jälkeenkin on elämää tai pitäisi olla, jos ainoa elämään tarkoitus ei ole ollut vain sen sormuksen saaminen. Samoin ne, jotka randomisti postaa, kuinka rakastavat puolisoaan saavat miettimään, että kuinka hyvin parilla mahtaa oikeasti mennä.

Yksi tuttu postaa joka hääpäivä erillisen postauksen ja sen lisäksi vaihtaa tausta- ja profiilikuvat hääkuvaksi. Tänä vuonna tuli 10 vuotta täyteen ja sama rutiini, paitsi että se päivitys kuului näin: "luulen että mieheni edelleen pitää minua syötävän ihanana", mikä oli viittaus hääkuvaan, jossa mies suutelee vaimon poskea silleen "ahnaasti". Eli nainen kertoi kavereilleen, että mies tykkää hänestä edelleen. Normaalisti kai ihmiset kertoo, kuinka rakastavat puolisoaan. Mies reagoi tähän peukulla, jonka vaihtoi myöhemmin sydämeksi, ei kommentteja mutta vaihtoi oman profiilikuvan ja taustakuvan hääkuviksi, joissa ei ole suutelua tai muuta fyysistä kosketusta, toisin kuin tämän naisen valitsemissa kuvissa. Mitä luulette, miten tällä parilla oikeasti menee?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ymmärrä, miten voidaan katsoa kateudeksi se, että ei näe tärkeäksi päivittää omasta hääpäivästään, 

Tässähän ei kyse ollut sen kertomisesta ettei itse koe tärkeäksi päivittää, vaan siitä että harmittaa kun joku toinen päivittää,

Vierailija
22/22 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan jotka ovat olleet naimisissa yli 20 vuotta ja joka hääpäivä päivitetään fb:kiin ja instaan, että miten taas, niin tahdotaan. Vaikka moni tietää, että molemmat pettää toisiaan minkä kerkiää. Vaimo pettää pikkujouluissa ja hänellä on salasuhde toisessa paikkakunnassa. Ja tämä mies pettää joka työmatka tai firman kesä/pikkujoulut. Vie toista naista syömään konsertteihin ja jopa ulkomaanreissuihin. Ystävät ja sukulaiset tietävät tästä. On vaimolle siitä sanottu, mutta mitäpä siitä kun itsekkin perseilee minkä kerkiää. Aviomies haukkuu vaimoaan miten mustasukkainen ja kaikesta nalkuttava vaimo on, ja sitä miten se intohimo vaimoon laimenee.

Silti pidetään kulissit pystyssä kuinka onnellisia juuri tässä avioliitossa onkaan. Kaikki kyllä sen huomaa, että kemiaa ei ole. Vain yhteinen yritys, lapset, yhteinen velka heitä yhdistää ja tietoisuus siitä mitä avioero heille tulisi maksamaan saa heidät joka vuosi mainostamaan, sitä kuinka ovat onnellisia hääpäivänä ja yhteisillä lomilla. Niin rakastan tätä minun aviomiestä.  Tämä ei minulle aiheuta mitään harmitusta tai kateutta. Vain sääliä.

Että aviopari on niin epävarma suhteesta, että se pitää julkisesti mainostaa keräten tykkäyksiä ja onnitteluja. Hei me ollaan naimisissa jo 25 vuotta eikä suotta! Tykätkää ja onnitelkaa meitä.

tämä siis minun mielipide asiasta.

Toki ymmärrän heitä jotka ovat juuri avioituneet rakastuneet ja haluavat vielä jakaa sitä heidän tuoretta onneaan.

Mutta nämä yli 10 vuotta aviossa olleiden rakkaudenpäivitykset ovat kyllä aika blääh.

Kenelle sitä pitää todistella?

VMP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme