IS: Sara Sieppi julkaisi seksikkäitä sänkykuvia – yllättäen Jari-Matti Latvala ilmestyi kommentoimaan otoksia
– Pysy sängyssä, lataa akkujasi ja aloita viikkosi täynnä energiaa. Muuten, sängyssäsi on uskomattoman kaunis tyttö, Latvala kirjoitti englanniksi sydänsilmäisen emojin kera.
Oi näen tässä orastavan parisuhteen <3
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Nyt JM tosi tarkkana! Ensimmäinen menee vielä virheestä, mutta toinen samanlainen virhe on jo tyhmyyttä!
Sara tuossa isomman virheen tekee jos edes vastaa viestiin.
Juokse Sara. Nyt ei kannata pilata elämää toisen häntäheikin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko JM:n tarkoitus käydä läpi kaikki tyhjäpäät?
Siltä vaikuttaa. Toivottavasti joku läheinen puuttuisi tilanteeseen.
Taitaa olla niitten umpihullujen läheisten syytä koko tilanne. Jmatissa näkyy mitä tapahtuu kun vanhemmat asettavat omat pyrkimyksensä lapsen edelle. Jmatista ei ole tullut aikuista miestä koskaan. Eikä tule.
Jari-Matti valitti, että Maisan kanssa julkisuus vaikutti hänen uraansa. Voi voi! No, nyt kun sitä uraa ei enää ole, Jari-Matti haluaa ilmeisesti kovin mielellään pysytellä sensaatiolehtien palstoilla, kyllähän hänen pitää tietää, että Saran Instaa seurataan joka päivä ja että hän päätyy otsikoihin, jos Saran Instaa kommentoi.
Nyt kyllä näyttää Saran rinnat todella hyviltä.. siis todella. Alkaa miehillä varmasti seisomaan?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea on isotissimissi
-------------
Ne on tekotissit. Eli ei ole aidosti tuollainen vaan on silikonit. Ei jatkoon. T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle nuo Saran, ja muitten instatyrkkyjen, kuvat tuovat mieleen entisajan jallut, kallet ja mitä niitä oli, samaa tasoa ja sama tarkoitus, tienata seksillä. Nuohan kuvat kertovat, siitä ettei ole riittävästi tuloja, nyt on aika kuvata muutama seksikäs kuva, siitä taas uuteen nousuun.
Samoin ajattelen ja näin äitinä täytyy sanoa, että en arvostaisi jos oma tyttäreni olisi vaipunut tuolle alhaiselle tasolle. Hyvin lähellä iloisentytön hommia. Inhottavat lintuset ukot, jm mukaan luettuna, kommentoivat ulkonäköä ja tumputtavat kuville. Siinä ei nainen itseään arvosta lainkaan. Hyi!
Just näin! En ymmärtä siepin järjenjuoksua siinä, että hän kokee loukkaaviksi, suorastaan kiusaamiseksi aivan asiallisen kritiikin ja poistelee niitä Instastasn mutta sitten ottaa tyytyväisenä vastaan hyvinkin rasvaisia kommentteja miehiltä, kunhan niissä vain on tarpeeksi sydämiä ja liekkien kuvia mukana. Aika alas on nainen silloin oman itsekunnioituksensa painanut!
Sieppi lataa akkua, J-M ”asetta” ja huomio on taattu!
Kovasti on Saran rinnat kasvaneet sitten missiaikojen...
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän seksikästä miestä kun JM on vaikea keksiä. Miettikää sen valkonen vartalo alasti alakerta taistelu valmiudessa tulossa teitä kohti.
:DDDD
Apua, nyt mä en saa tuota kauhukuvaa pois mielestä, nään varmaan painajaisia, kiitti vaan.
Sara se jaksaa esitellä hinkkyleitä. Classy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä raskaan päivän päätteeksi olisi Jari-Matin hyvä laittaa päänsä noiden väliin ja nähdä kauniita unia!
------------
Siepilläkin on silikonit. Kuten M. Törpöllä. Latvala tykkää muovista päätään vasten?
Halvemmaksi tulisi ostaa muutama laatikollinen puhallettavia rantapalloja ja tehdä itselle pallomeri missä pötkötellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle nuo Saran, ja muitten instatyrkkyjen, kuvat tuovat mieleen entisajan jallut, kallet ja mitä niitä oli, samaa tasoa ja sama tarkoitus, tienata seksillä. Nuohan kuvat kertovat, siitä ettei ole riittävästi tuloja, nyt on aika kuvata muutama seksikäs kuva, siitä taas uuteen nousuun.
Samoin ajattelen ja näin äitinä täytyy sanoa, että en arvostaisi jos oma tyttäreni olisi vaipunut tuolle alhaiselle tasolle. Hyvin lähellä iloisentytön hommia. Inhottavat lintuset ukot, jm mukaan luettuna, kommentoivat ulkonäköä ja tumputtavat kuville. Siinä ei nainen itseään arvosta lainkaan. Hyi!
Just näin! En ymmärtä siepin järjenjuoksua siinä, että hän kokee loukkaaviksi, suorastaan kiusaamiseksi aivan asiallisen kritiikin ja poistelee niitä Instastasn mutta sitten ottaa tyytyväisenä vastaan hyvinkin rasvaisia kommentteja miehiltä, kunhan niissä vain on tarpeeksi sydämiä ja liekkien kuvia mukana. Aika alas on nainen silloin oman itsekunnioituksensa painanut!
Samaa mieltä. Nämä kuvat on runkkumateriaalia. Teinipojat / aikuiset ukot katsovat Saran rintoja ja vetävät käteensä..alas on Sara vajonnut..lisäksi nämä Saran "ajatukset" kuvien yhteyteen aiheuttavat myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nännykät ei näy? Onko Saralla liivit yöpaidan alla painovoimaa vastustamassa?
Liivit on ja napakat sittenki, muuten nuo pallukat roikkuisivat kakskyt senttiä alempana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Nämä kuvat on runkkumateriaalia. Teinipojat / aikuiset ukot katsovat Saran rintoja ja vetävät käteensä..alas on Sara vajonnut..lisäksi nämä Saran "ajatukset" kuvien yhteyteen aiheuttavat myötähäpeää.
---------
Ei seiso kun tietää että noi rinnat onkin huijausta (Ei aidot vaan silikonia 🙄)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän seksikästä miestä kun JM on vaikea keksiä. Miettikää sen valkonen vartalo alasti alakerta taistelu valmiudessa tulossa teitä kohti.
:DDDD
Apua, nyt mä en saa tuota kauhukuvaa pois mielestä, nään varmaan painajaisia, kiitti vaan.
Mä oon vissiin ollut ihan liian kauan ilman, koska tuo mielikuvahan oli aika hothothot.. Tosin mä sain vastaavat kiksit baywatchia katsellessani myös niin parker stevensonista kuin itse hasselhoffistakin..
Ja sitten itse ketjun aiheeseen, Saralla kävi nyt flaksi mutta ei tuosta kyllä mitään kunnon parisuhdetta tule. Sara kun on samanlainen julkisuudessa kiukuttelija kuin maisakin ja JM ei (ainakaan omien sanojen mukaan) tee samaa virhettä uudelleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari-Matti ja Sara olisivat ihana pari (kauniita ja komeita mutta yhtä tyhjäpäisiä), mutta pysyisikö JM uskollisena?
Sara on ihan tarpeeksi kärsinyt Salmisen uskottomuudesta.Ainoastaan köhältä mieheltä vaaditaan uskollisuutta.
Jep, lätkäpelaajien vaimotkin hiljaa hyväksyy, että ukko välillä laukoo toiseen maaliin 🤔 Luksuselämästä ei niin vaan luovuta jos vaihtoehtona opiskelut tai kaupankassa.
No, on meitäkin, joiden mies on köyhä kuin kirkonrotta ja silti ei haittaa, että "välillä laukovat toiseen maaliin". Kaikki ei ole yhtä omistushaluisia.
Ilmeisesti pitäisi äidin vahtia Jari-Mattia edelleen. Harkintakyky asustaa väärässä päässä.
Maisaankin ihastui julkisuuskuvan perusteella, ja kun miettii Maisan silloista julkisuuskuvaa niin ei voi kuin ihmetellä että miten ihmeessä? Ymmärtäisin niin päin, että ihastui julkisuuskuvasta huolimatta, kun tutuistui oikeasti. Mutta ei.
Jaa Saralla on uudet tissit? Vai miksi niitä tyrkkää niin esille? Isontuneetkin ovat.
Ja sä luulet että sieppo on muka uskollinen? Hah.