Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Sara Sieppi julkaisi seksikkäitä sänkykuvia – yllättäen Jari-Matti Latvala ilmestyi kommentoimaan otoksia

Vierailija
19.10.2020 |

– Pysy sängyssä, lataa akkujasi ja aloita viikkosi täynnä energiaa. Muuten, sängyssäsi on uskomattoman kaunis tyttö, Latvala kirjoitti englanniksi sydänsilmäisen emojin kera.
Oi näen tässä orastavan parisuhteen <3

Kommentit (454)

Vierailija
361/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa koska rikosilmoitetaan

Vierailija
362/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvalalla on täysi oikeus viestittää vapaassa maassa kenelle haluaa, ilman vainoa. Teette rikosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhä sieppo, kohta taas itketään kiusaamisesta. Jos tuota kutsutaan työksi että perseilee ja kuvaa tissejään niin häpeäisi. Nykypäivän maksullinen toi on

Vessaharja löysi tänne. Joko olet yrjönnyt tarpeeksi naisvihaa palstalle?

Ja taas, kuten totesin, sinä olet sairas.

En ole tuo jolle vastaat mutta minuakin olet vessaharjaksi nimittänyt, Maisaksi, Sofiaksi ja vaikka keneksi.

Toivottavasti kirjoittelet suljetulla osastolta, hirveää jos noin harhainen hullu saa vapaana ihmisten seassa kulkea.

Sama täällä. Minunkin kirjoituksiini (missä milloinkin) tuo sama kyseinen harhainen tyyppi on nimitellyt minua Sofiaksi, Sofian tädiksi, Sofian äidiksi, Maisaksi, naisvihaajaksi, vessaharjaksi ja vaikka miksi. On minullakin oma arvaukseni kuka tuo harhainen hullu on... 

Vierailija
364/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä ketju poliisille kuuluu kiistatta.

Niinhän sitä luulisi, mutta menepä lukemaan Sofia Belorfista ja Stefan Thermanista kirjoiteltuja kommentteja. Tämä ei ole vielä lähelläkään sitä törkyä.

Vierailija
365/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitäisi äidin vahtia Jari-Mattia edelleen. Harkintakyky asustaa väärässä päässä.

Maisaankin ihastui julkisuuskuvan perusteella, ja kun miettii Maisan silloista julkisuuskuvaa niin ei voi kuin ihmetellä että miten ihmeessä? Ymmärtäisin niin päin, että ihastui julkisuuskuvasta huolimatta, kun tutuistui oikeasti. Mutta ei.

Naurattaa, koska tuo ensimmäinen lause on niin totta. Harvoin näkee yhtä yksinkertaista miestä kuin Jari-Matti. 

Jos puhutaan ihan vaan Jari-Matin koulumenestyksestä, niin hän on kyllä ollut hyvä koulussa, esim. matematiikassa. En häntä kyllä tyhmäksi kutsuisi. Mutta av-mammojen mukaan ihminen on tietenkin tyhmä kun tykkää kauniista naisista. Siinä tapauksessa suurin osa maailman miehistä on tyhmiä.

Tyhmyyttä on monenlaista. Tuollaiset matematiikka-insinöörityyppiset miehet voivat olla sosiaalisesti ja naisten kanssa vähän kömpelöitä, eivätkä yleensä saa noita kauniita ja sosiaalisia naisia. J-M ei kait ole ennen Maisaa pyörinyt missien tai vastaavien kanssa, tai ollut paljoa julkisuudessa muuten kuin kommentoimalla kisojaan. Mutta nyt tajunnut että voi ehkä saadakin jonkun ns. kaunottaren ja valitettavasti taitaa kiinnostus pyöriä tissien ja ulkonäön tai jonkin missistatuksen ympärillä. Kertoo kyllä siinä määrin tyhmyydestä, että Maisa-kokemuksen jälkeen vielä yrittää näitä tyrkkyjä tapailla, vaikka fiksuinta olisi jättää julkisuus taakse ja etsiä joku tavallinen kumppani rinnalle.

Jopa oli harvinaisen typerä kommentti ja sinä tässä tyhmä olet. Minä olen sitä mieltä että sinun tulisi tehdä elämässäsi niinkuin minä sanon. Niin olisi parasta, eikö niin? Älä missään tapauksessa tee mitään mikä sinua itseäsi kiinnostaa. Ja ota itsellesi minun sinulle osoittama kumppani. Mistä sinä tiedät mikä kenellekin on parasta ja millaista kumppania J-M edes etsii? Eihän hän ole tehnyt mitään muuta kun on kommentoinut Siepin kuvaa, niin heti mammat on ihan kateellisena että nyt se on J-M uusi kumppani. Mutta niinhän se täällä menee av-valaiden mielestä. Se mies vilkaisi mua = se varmaan haluu mun kanssa naimisiin.

Olen järkyttynyt. M aisa taitaa olla vainoava exä, josta syytti aikanaan muita. Selvästi on vaikea pala, kun Latvala jatkaa elämäänsä, johon M aisa ei kuulu millään tavalla. Turhaan M ottaa mitään kantaa JM:n seurusteluun. Ensin huuteli ja vähätteli JM:n suhdetta Kellyyn ja nyt Saraan. Antaa JM:n nauttia. 

Linkki missä Maisa vähättelee suhdetta kellyyn? Kiitos. Ja onko jartsalla suhde Saraan? Taitaa kuule saralla olla hiukan miehekkäämmät miehet mielessä.

Mistä hemmetistä päättelit että niillä on suhde.

Olet typerä!

Tyypillistä naisten häpäisyä. Joku urpo tulee kommentoimaan Saran kuvaa ja heti aletaan puhua, että Saralla olisi sen kanssa jotain.

Tämä ketju on kyllä oikeasti aika karu. Nainen on naiselle susi. Sieppi ei ole tehnyt kenellekkään mitään pahaa, ei ole mikään valehtelija kuten esim. Torppa. Menestyvä naisyrittäjä, jota toiset naiset haukkuu vain koska hän on nätti.

Se jos mikä karua, että et varmaan itsekään tajua, että toimit sutena myös.

Vierailija
366/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latvalalla on täysi oikeus viestittää vapaassa maassa kenelle haluaa, ilman vainoa. Teette rikosta.

Pidätkö tätä viestittelyä täällä siis vainoamisena.

Vainoamisen kriteerit ei tästä täyty, mutta huonoa käytöstä tämä kyllä on, eikä siksi puolusteltavaa.

Vierailija
367/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät näytä koskaan oppivan. Latvalakin kuuluu joukkoon. Luulisi, että miettisi vähän, kun suhde Torpan kanssa maksoi sekä rahallisesti että henkisesti paljon. Nytkö sitten vuorossa jo ainakin toinen tai kolmas golddigger?

Raha-asiat Latvala sössi ihan itse, ei siihen tarvittu edes Maisaa. Tulee mieleen mies joka on jäänyt jonnekin pikkupoika tasolle.

Mitään ongelmia ei hällä verottajan kanssa olisi ilman Maisaa. Maisa vaati Latvalalta sekä talon, että kesämökin hankkimisen Suomesta ja sitten kun ne sai, niin innolla postaili someen heidän touhujaan niin kotona kuin mökilläkin ja näiden Maisan sometusten pohjalta verottaja kiinnostui Latvalan oleskelusta Suomessa.

Eli ensin mökki ja asunto, jotka jo vaativat Latvalalta enemmän oleskelua Suomessa ja sitten vielä kruununa jatkuva päivittäminen someen kaksikon elämästä. Jos ja kun verottaja pystyy todistamaan, että Latvala on viettänyt Maisa vuosinaan yli puoli vuotta Suomessa ja kuitenkaan ei ole maksanut tänne verojaan, niin se tulee maksamaan Latvalalle useita miljoonia. Melko kalliiksi siis käy tämä silikonibimbo Jari-Matille, mutta näköjään mitään ei ole opittu, vaan sama touhu näköjään jatkuu, kohde vaan vaihtuu.

Verottajalla on kyllä ihan muut kanavat selvittää Latvalan Suomessa oleskelut, kuin jotkut Maisan somepostaukset.

Aivan, Latvala joutuu itse tekemään selvitykset matkalippuineen verottajalle. tai on käsittääkseni jo tehnyt.

Vierailija
368/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän seksikästä miestä kun JM on vaikea keksiä. Miettikää sen valkonen vartalo alasti alakerta taistelu valmiudessa tulossa teitä kohti.

:DDDD

Apua, nyt mä en saa tuota kauhukuvaa pois mielestä, nään varmaan painajaisia, kiitti vaan.

Onpas rasistista porukkaa. Jari-Matti olisi varmasti todella suosittu itä ja kaakkois-aasiassa. Sielläpäin ihaillaan kalpeaa ihoa.

Vierailija
369/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sekoilet? Tämä on keskustelupalsta? Kukaan ei _halua_ täällä edes ottaa yhteyttä - saatika vainota 😳

Vierailija
370/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitäisi äidin vahtia Jari-Mattia edelleen. Harkintakyky asustaa väärässä päässä.

Maisaankin ihastui julkisuuskuvan perusteella, ja kun miettii Maisan silloista julkisuuskuvaa niin ei voi kuin ihmetellä että miten ihmeessä? Ymmärtäisin niin päin, että ihastui julkisuuskuvasta huolimatta, kun tutuistui oikeasti. Mutta ei.

Naurattaa, koska tuo ensimmäinen lause on niin totta. Harvoin näkee yhtä yksinkertaista miestä kuin Jari-Matti. 

Jos puhutaan ihan vaan Jari-Matin koulumenestyksestä, niin hän on kyllä ollut hyvä koulussa, esim. matematiikassa. En häntä kyllä tyhmäksi kutsuisi. Mutta av-mammojen mukaan ihminen on tietenkin tyhmä kun tykkää kauniista naisista. Siinä tapauksessa suurin osa maailman miehistä on tyhmiä.

Tyhmyyttä on monenlaista. Tuollaiset matematiikka-insinöörityyppiset miehet voivat olla sosiaalisesti ja naisten kanssa vähän kömpelöitä, eivätkä yleensä saa noita kauniita ja sosiaalisia naisia. J-M ei kait ole ennen Maisaa pyörinyt missien tai vastaavien kanssa, tai ollut paljoa julkisuudessa muuten kuin kommentoimalla kisojaan. Mutta nyt tajunnut että voi ehkä saadakin jonkun ns. kaunottaren ja valitettavasti taitaa kiinnostus pyöriä tissien ja ulkonäön tai jonkin missistatuksen ympärillä. Kertoo kyllä siinä määrin tyhmyydestä, että Maisa-kokemuksen jälkeen vielä yrittää näitä tyrkkyjä tapailla, vaikka fiksuinta olisi jättää julkisuus taakse ja etsiä joku tavallinen kumppani rinnalle.

Jopa oli harvinaisen typerä kommentti ja sinä tässä tyhmä olet. Minä olen sitä mieltä että sinun tulisi tehdä elämässäsi niinkuin minä sanon. Niin olisi parasta, eikö niin? Älä missään tapauksessa tee mitään mikä sinua itseäsi kiinnostaa. Ja ota itsellesi minun sinulle osoittama kumppani. Mistä sinä tiedät mikä kenellekin on parasta ja millaista kumppania J-M edes etsii? Eihän hän ole tehnyt mitään muuta kun on kommentoinut Siepin kuvaa, niin heti mammat on ihan kateellisena että nyt se on J-M uusi kumppani. Mutta niinhän se täällä menee av-valaiden mielestä. Se mies vilkaisi mua = se varmaan haluu mun kanssa naimisiin.

Olen järkyttynyt. M aisa taitaa olla vainoava exä, josta syytti aikanaan muita. Selvästi on vaikea pala, kun Latvala jatkaa elämäänsä, johon M aisa ei kuulu millään tavalla. Turhaan M ottaa mitään kantaa JM:n seurusteluun. Ensin huuteli ja vähätteli JM:n suhdetta Kellyyn ja nyt Saraan. Antaa JM:n nauttia. 

Linkki missä Maisa vähättelee suhdetta kellyyn? Kiitos. Ja onko jartsalla suhde Saraan? Taitaa kuule saralla olla hiukan miehekkäämmät miehet mielessä.

Olet typerä!

Tyypillistä naisten häpäisyä. Joku urpo tulee kommentoimaan Saran kuvaa ja heti aletaan puhua, että Saralla olisi sen kanssa jotain.

Tämä ketju on kyllä oikeasti aika karu. Nainen on naiselle susi. Sieppi ei ole tehnyt kenellekkään mitään pahaa, ei ole mikään valehtelija kuten esim. Torppa. Menestyvä naisyrittäjä, jota toiset naiset haukkuu vain koska hän on nätti.

Kauneus on katoavaista. Kannattaisi hankkia joku oikea ammatti ettei sitten viiskymppisenä tarvitse vollata lehdissä ja valittaa persaukisuutta kuten eräät ex-missit. Tämäkin nainen on jo kolmekymppinen, ilmeisesti edelleen yrittää vaan päästä rikkaisiin naimisiin.

Vierailija
371/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ne nussii.

Vierailija
372/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet typerä!

Kauneus on katoavaista. Kannattaisi hankkia joku oikea ammatti ettei sitten viiskymppisenä tarvitse vollata lehdissä ja valittaa persaukisuutta kuten eräät ex-missit. Tämäkin nainen on jo kolmekymppinen, ilmeisesti edelleen yrittää vaan päästä rikkaisiin naimisiin.

Mistä näin päättelet?

Eikai tuo olisi Roopeen käyttänyt parhaita vuosiaan, jos rikas mies olisi ollut tavoitteena.

Vierailija
373/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät näytä koskaan oppivan. Latvalakin kuuluu joukkoon. Luulisi, että miettisi vähän, kun suhde Torpan kanssa maksoi sekä rahallisesti että henkisesti paljon. Nytkö sitten vuorossa jo ainakin toinen tai kolmas golddigger?

Raha-asiat Latvala sössi ihan itse, ei siihen tarvittu edes Maisaa. Tulee mieleen mies joka on jäänyt jonnekin pikkupoika tasolle.

Mitään ongelmia ei hällä verottajan kanssa olisi ilman Maisaa. Maisa vaati Latvalalta sekä talon, että kesämökin hankkimisen Suomesta ja sitten kun ne sai, niin innolla postaili someen heidän touhujaan niin kotona kuin mökilläkin ja näiden Maisan sometusten pohjalta verottaja kiinnostui Latvalan oleskelusta Suomessa.

Eli ensin mökki ja asunto, jotka jo vaativat Latvalalta enemmän oleskelua Suomessa ja sitten vielä kruununa jatkuva päivittäminen someen kaksikon elämästä. Jos ja kun verottaja pystyy todistamaan, että Latvala on viettänyt Maisa vuosinaan yli puoli vuotta Suomessa ja kuitenkaan ei ole maksanut tänne verojaan, niin se tulee maksamaan Latvalalle useita miljoonia. Melko kalliiksi siis käy tämä silikonibimbo Jari-Matille, mutta näköjään mitään ei ole opittu, vaan sama touhu näköjään jatkuu, kohde vaan vaihtuu.

Verottajalla on kyllä ihan muut kanavat selvittää Latvalan Suomessa oleskelut, kuin jotkut Maisan somepostaukset.

No kai sen nyt jokainen tietää, että sitten kun asiaa aletaan tutkia, niin verottajalla on ihan eri reitit, josta tietoa hankkii ja ensimmäinen on tietenkin selvityspyyntö Latvalalta itseltään, mutta tottahan verottaja saa matkustustietoja myös viranomaisreittejä pitkin.

Kyse oli tietenkin siitä, mistä verottaja sai vihiä siitä, että Latvala pyörii jatkuvasti Suomessa, vaikka asuukin virallisesti ulkomailla. Niistä vinkeistä ei verottajalla totisesti ollut puutetta, siitä Maisa piti aktiivisella somepostailullaan huolen, jotka sitten loistivat eri medioiden otsikoissa.

Verottajallahan ei tietenkään ole resursseja lähteä jokaisen ihmisen menemisiä tutkimaan, vaan vinkkien pohjaltahan tällaiset tutkimukset aloitetaan. Ne ovat aina pitkiä prosesseja ja saattavat kestää vuosiakin, varsinkin jos kyse on miljoonista.

Vierailija
374/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet typerä!

Mistä näin päättelet?

Eikai tuo olisi Roopeen käyttänyt parhaita vuosiaan, jos rikas mies olisi ollut tavoitteena.

Kovin yritti kiekkomiljonäärejä, eivät vaan olleet kiinnostuneita.

Vierailija
375/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepillä alkaa juuri roikkumaan, joten on todellaki kiireä löytää lompakko. Oma nahkalompakko ei enää kanna kauaa ja perzeen heiluttaminen ei tuo enää montaa vuotta rahaa. Ei ole ammattia eikä työpaikkaa eikä osaamista niin toivon, että hän löytää nopeasti vaikka laiturin tai pakin, maalivahti olisi varmaan sopivin, tarjonta vaan heikkoa sillä saralla.

Vierailija
376/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai sen nyt jokainen tietää, että sitten kun asiaa aletaan tutkia, niin verottajalla on ihan eri reitit, josta tietoa hankkii ja ensimmäinen on tietenkin selvityspyyntö Latvalalta itseltään, mutta tottahan verottaja saa matkustustietoja myös viranomaisreittejä pitkin.

Kyse oli tietenkin siitä, mistä verottaja sai vihiä siitä, että Latvala pyörii jatkuvasti Suomessa, vaikka asuukin virallisesti ulkomailla. Niistä vinkeistä ei verottajalla totisesti ollut puutetta, siitä Maisa piti aktiivisella somepostailullaan huolen, jotka sitten loistivat eri medioiden otsikoissa.

Verottajallahan ei tietenkään ole resursseja lähteä jokaisen ihmisen menemisiä tutkimaan, vaan vinkkien pohjaltahan tällaiset tutkimukset aloitetaan. Ne ovat aina pitkiä prosesseja ja saattavat kestää vuosiakin, varsinkin jos kyse on miljoonista.

Siis mitä ihmeen väliä sillä on miten verottaja sai asiasta vihiä? Jos ei kiinnosta maksaa veroja Suomeen niin sitten olis vaan pitänyt pysyä siellä Monacossa. Tästä farssista on vastuussa vain ja ainoastaan JM itse.

Vierailija
377/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä kateellista porukkaa..

Vierailija
378/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siepillä alkaa juuri roikkumaan, joten on todellaki kiireä löytää lompakko. Oma nahkalompakko ei enää kanna kauaa ja perzeen heiluttaminen ei tuo enää montaa vuotta rahaa. Ei ole ammattia eikä työpaikkaa eikä osaamista niin toivon, että hän löytää nopeasti vaikka laiturin tai pakin, maalivahti olisi varmaan sopivin, tarjonta vaan heikkoa sillä saralla.

Höpö höpö, upea Sara uudistaa vaan somensa niin hyvin tulee toimeen seuraavat 10-15 v. Onhan Martinakin jo 39 ja takoo huipputuloja somella ja valmennuksilla.

40 v on nykyään uusi 25 v.

Vierailija
379/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on erittäin suurella todennäköisyydellä jäämässä vanhaksipiiaksi.Ei kukaan kelpaa hänelle

koska naisella ovat niin suuret odotukset kumppaniltaan!Menestyy aivan hyvin tällä tyylillä kuka nyt siitä luopuisi jos faneja on pilvin pimein!

Mihin sitä kumppania tarvii kun miehiä pyörii muutenkin ympärillä. Sinkkuna moni on onnellisempi etenkin kun itse tienaa hyvin omat rahansa.

Vierailija
380/454 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta ne nussii.

Kaksi vapaata ihmistä saa niin tehdä jos haluaa. Ei se ole keneltäkään pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän