Otanko tinderteffien jälkeen yhteyttä vai ei?
Tapasin kiinnostavan miehen tinderin kautta ja menimme treffeille. Mies on komea ja menestynyt ja ihan super kiva ja söpö ja kaikkea.. Taisin vähän ihastua.
Treffit oli oikein onnistuneet, tapasimme yhteisen harrastuksen parissa, nauroimme ja keskustelimme ja treffien loppupuolella mies kysyikin voisimmeko tavata uudelleen? Sanoin että ilman muuta.
Treffien jälkeen illalla mies laittoi viestiä ja kiitti treffeistä ja kirjoitti että vois mennä seuraavan kerran kalastamaan (joka myös siis kiinnostaa molempia, selvisi treffeillä.)
Vastasin tähän, kiitin treffeistä ja sanoin että minulla oli todella mukavaa ja haluaisin nähdä uudelleen vaikka kalastamisen merkeissä.
Tämän jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään. Kysymys kuuluu: laitanko viestiä ja ehdotan tapaamista vai odotanko hänen yhteydenottoa? Olimme treffeillä lauantaina.
Kommentit (36)
Itse odottaisin myös muutaman päivän ja sitten laittaisin viestiä. Jos ei ole kiinnostunut niin sitten ainakin tiedät sen eikä tarvitse sen enempää miettiä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä siis Tindermies, komea ja menestynyt. Sillä on sovittuna muitakin treffejä, joten en odottaisi henkeäni pidätellen yhteydenottoa. Markkinat on miesten - varsinkin jos on komea, mukava ja menestynyt.
Ei tuo mikään tinderjuttu ole. Parhaista joutuu kilpailemaan, niin se on kaikkialla.
Tykkääkö naiset kilpailla samasta miehestä? Itse miehenä en suostu kilpailemaan naisesta. En alenna itseäni. Joko nainen kiinnostuu minusta tai sitten ei kiinnostu. Jos saan tietää, että nainen tapailee muita tai pelaa vähänkin jotain peliä niin vihellän heti homman poikki. Minä olen mies *lyö nyrkin pöytään päättäväisesti !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä siis Tindermies, komea ja menestynyt. Sillä on sovittuna muitakin treffejä, joten en odottaisi henkeäni pidätellen yhteydenottoa. Markkinat on miesten - varsinkin jos on komea, mukava ja menestynyt.
Ei tuo mikään tinderjuttu ole. Parhaista joutuu kilpailemaan, niin se on kaikkialla.
Tykkääkö naiset kilpailla samasta miehestä? Itse miehenä en suostu kilpailemaan naisesta. En alenna itseäni. Joko nainen kiinnostuu minusta tai sitten ei kiinnostu. Jos saan tietää, että nainen tapailee muita tai pelaa vähänkin jotain peliä niin vihellän heti homman poikki. Minä olen mies *lyö nyrkin pöytään päättäväisesti !
*Naiset* eivät tykkää mistään. Jotkut naiset haluavat kilpailla, jotkut pelkäävät sitä yhtä paljon kuin sinä.
Mutta en tarkoita tuollaista kilpailua. Vaan sitä että kun kiikarissa on kiinnostava mies, pitää olla aktiivinen hänen suuntaansa. Koska muitakin ottajia on, jos itse jää jahkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Naiset* eivät tykkää mistään. Jotkut naiset haluavat kilpailla, jotkut pelkäävät sitä yhtä paljon kuin sinä.
Mutta en tarkoita tuollaista kilpailua. Vaan sitä että kun kiikarissa on kiinnostava mies, pitää olla aktiivinen hänen suuntaansa. Koska muitakin ottajia on, jos itse jää jahkailemaan.
En pelkää kilpailua. Olen itseasiassa urheilussa hyvinkin kilpailumielinen, mutta naisesta en suostu kilpailemaan. En suostu alistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan jos olet miehenä noita mitä luettelit. Taviksena vähä eri juttu, kun nuo komeat ja menestyneet kerää naisten kiinnostuksen kuten tässäkin ketjussa voi huomata.
Tarvitsit tämän ketjun sen huomaamiseen? Itse huomasin peruskoulussa, että vain kauniit ja sosiaaliset tytöt kiinnostavat poikia.
kalastamaan --> mökille --> panemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää kilpailua. Olen itseasiassa urheilussa hyvinkin kilpailumielinen, mutta naisesta en suostu kilpailemaan. En suostu alistumaan.
Pelkääthän sinä. Luovutat heti kun tulee vihjekin kilpailuasetelmasta. Häviäminen ei ole alistumista, luovuttaminen on.
Vierailija kirjoitti:
kalastamaan --> mökille --> panemaan
Voi ei!!! Seksiä komean ja ihanan miehen kanssa mökillä luonnon helmassa! Mikä kauhea kohtalo naiselle!!!
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kokemus, että naiset vastaavat haluvansa tavata vaikkeivat oikeasti halua tavata. Eivät vain suoraan voi sanoa kun kysyy. Tosi monesti käynyt niin, että sitten jotenkin aina kierrellään miksei sovikkaan.
M38
Todennäköisesti he haluavatkin tavata, mutta jos mies asettaa niin tiukat rajat, missä tavataan ja milloin ja silloin jos ei sovi, on pakko kieltäytyä. Jos mies olisi ehdottanut naista kiinnostavaa tekemistä naiselle sopivana aikana niin voisi suostua. Perjantai-illan treffit ja kotitreffit voivat myös syystä johtaa kieltäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mistään nyrkin pöytään lyönnistä ole kysymys. Rakastunut ihminen näkee vain yhden ihmisen ja jos toinen pystyy treffailemaan useita kerralla niin tietää ainakin, ettei ole tunteita. Miksi sellaista suhdetta jatkaisi, jos toisella ei ole tarpeeksi tunteita. On myös toista kohtaan loukkaavaa antaa huomiota samaan aikaan usealle potentiaaliselle kumppanille.
Laitat viestin että vieläkö kalastusreffit on voimassa, minulle kävisi ensiviikon lauantaina (tai milloin nyt käykään)
Kuulostaapa tutulta kaverilta...jos siis pääkaupunkiseudulta tämä tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kokemus, että naiset vastaavat haluvansa tavata vaikkeivat oikeasti halua tavata. Eivät vain suoraan voi sanoa kun kysyy. Tosi monesti käynyt niin, että sitten jotenkin aina kierrellään miksei sovikkaan.
M38
Todennäköisesti he haluavatkin tavata, mutta jos mies asettaa niin tiukat rajat, missä tavataan ja milloin ja silloin jos ei sovi, on pakko kieltäytyä. Jos mies olisi ehdottanut naista kiinnostavaa tekemistä naiselle sopivana aikana niin voisi suostua. Perjantai-illan treffit ja kotitreffit voivat myös syystä johtaa kieltäytymiseen.
Ei kyllä omiin kokemuksiin passaa nuo ehdotukset.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mistään nyrkin pöytään lyönnistä ole kysymys. Rakastunut ihminen näkee vain yhden ihmisen ja jos toinen pystyy treffailemaan useita kerralla niin tietää ainakin, ettei ole tunteita. Miksi sellaista suhdetta jatkaisi, jos toisella ei ole tarpeeksi tunteita. On myös toista kohtaan loukkaavaa antaa huomiota samaan aikaan usealle potentiaaliselle kumppanille.
Miten voi yksien tai kaksien treffien jälkeen olla rakastunut? Treffailen itse niin pitkään omien tarpeiden mukaan kunnes _yhdessä_ sovitaan että ei muita. Koska ei ole mitään järkeä yhden tapaamisen jälkeen ripustautua ihmiseen josta ei tiedä juuri mitään tai jonka tunteista tai kiinnostuksesta ei tiedä mitään. Kyllä ne muut siinä vaiheessa jää jos vakavaksi menee, jos ei niin helpompi jatkaa eteenpäin kun ei lähde valmiiksi pettyneenä täysin tyhjästä etsimään.
Esität vaikeasti tavoiteltavaa, kunnes tajuat miehen menneen jo toisen naisen matkaan.