Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli viimeinen niitti kun tajusit, että elämässäsi olivat kaikki pielessä ja nyt tarvitsee tehdä jotain?

Vierailija
19.10.2020 |

Mitä sen jälkeen tapahtui?

1. Tein eroa sairaalloisen mustasukkaisesta kumppanista, jonka kanssa en onneksi asunut yhdessä. Ex oli päättänyt haluta minut takaisin, ja yritti tämän varjolla tulla "auttamaan erossa", eli painostamaan minua jättämään kumppanini ja aloittamaan hänen kanssaan seurustelu uudelleen. Muistan kun olin makkarissani yöpöydän äärellä ja kerroin, että olen aivan sekaisin, en pysty tekemään päätöksiä ja mieli tuntuu samealta, mutta olen jäsentänyt ajatuksiani päiväkirjaan. Ex sen sijaan täräytti ilman kuin ei olisi kuullutkaan: "Mutta pitää tapahtuakin jotain!"
Tuo täysin m u lkku lause kiteytti sen päivänselvyyden, että olin elänyt puolitoista vuotta täysin jonkun ohjailtavissa. Havahtumisen jälkeen heivasin molemmat ja otin päätäntävallan elämästäni takaisin.

2. Kun lakkiaisiini ei tullut kukaan. Siskoni lakkiaisissa oli koko suku ja kaveripiiri, hän itseään myöten oli kaikki tiessään. Mies ei saanut vaihdettua muka millään työvuoroa, siskoni lähti kuvaamaan kaverinsa pikkuveljen lakkiaisia "koska siitä saa rahaa" ja kukaan ei vain halunnut tulla koska oli tärkeämpääkin tekemistä.

Okei, eipä ollut kuin kaksi asiaa mutta eipä ole ollut niin paljoa pielessäkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, kolmantena: sovitin vuotta aiemmin ostamaani joulumekkoa edellisaattona päälleni. Tajusin että se kinnaa hihoista ja hartioista ja näytän vatsan kohdalta raskaanaolevalta. Harmistuin kovin, mutta olin sitten rennommissa vaatteissa loppujoulun. Syyksi paljastui 55 kilosta 67 kiloon salanpitein noussut paino, ja tammikuussa verikokeista löytyi autoimmuunisairaus. Lääkityksen alettua pää selveni ja asiat alkoivat painon putoamisen myötä muutenkin lutviutumaan. 

Vierailija
2/4 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna, kun huomasin, että kahvikupissa oli jotain kaupan paketista suodatettua halpaa kultakatriinaa, eikä itse jauhetuista pavuista keitettyä laadukasta kahvia.

Nyt menee kaikki remonttiin, irtisanoin itseni, potkaisin miehen kartanolle, annoin lapset kiireellisesti huostaan, laitoin auton myyntiin tori.fi ja kutsuin välittäjän arvioimaan asuntoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ex mies veti oven takalukkoon ja sanoi etten poistu minnekkään, kun olin menossa kavereitani tapaamaan. Päätös oli tämän jälkeen helppo. Toki tapahtunutta edeltävä aika oli täynnä mustasukkaisen ihmisen älyttömiä temppuja, henkistä väkivaltaa, alistamista..

Vierailija
4/4 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppäkaverini ahdisteli minua seksuaalisesti, ja sen jälkeen uhkasi henkeäni veitsellä. Selvisin tilanteesta ilman vaurioita kuin ihmeen kaupalla, mutta ymmärsin sen jälkeen, että tarvitsen apua. Erinäinen tapahtumien sarja oli vienyt minut tuohon. Päädyin psykiatriseen hoitoon, ja tervehdyttyäni etsin ja löysin luottotiedottomana uuden asunnon ja muutin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän