Etätyö - tissutelu - auttakaa!
Etätyötä takana muutama kuukausi ja alkoa menee. Humalassa en ole koskaan, mutta illat menee tissutellessa. Antakaa vinkkejä, kuinka pystyisin edes välillä pitämään alkottomia päiviä! Aamulla teen itelleni lupauksen, etten tänään ota, illalla kuitenkin vaan menen jääkaapille ja otan ensimmäisen, toisen..
Kommentit (17)
Ota mieluummin kunnon kännit, niin muutkin tekevät
Vierailija kirjoitti:
Älä osta alkoholia kotiin.
Miksi en ostaisi? Se on hyvää
No lopeta sen alkoholin kotiin ostaminen, se on just niin yksinkertaista.
Juo jotain muuta, mistä pidät. Tai alkoholitonta. Itse kittaan pepsimaxia ihan liikaa, mutta voishan nuita paheita olla pahempiakin.
paihdelinkki.fi, sieltä saat parempia vastauksia kuin täältä, koska siellä on ihmisiä jotka painivat saman ongelman kanssa ja ymmärtävät, miten vaikeaa on lopettaa tai edes vähentää.
Tyhmyyttähän tuo on ostaa jääkaappiin alkoholia ja sitten himoita sitä ja sortua joka kerta. Tyhmyyteen ei taida olla parannuskeinoa edes vauvapalstan kaikkitietävillä mammoilla joten jatka entiseen malliin.
Joku syyhän sulla siihen alkoholin juomiseen on.
Pako arjesta, tunteiden turruttaminen kenties?
Etsi syy tissuttelulle ja pohdi joku rakentavampi tapa siihen tilalle.
Minä kaadoin kylmästi kaikki juomat viemäriin enkä ole kaupasta ostanut mitään tilalle.
Sinä sentään tissuttelet vain iltaisin. Moni tissuttelee myös päivällä siinä töiden ohessa.
Juo niin paljon ettei tee enää mieli. Ei mitään tissuttelua, mutta vedä kunnon överit ja sitten et enää osta alkoholia kotiin.
Krapula lähtee sillä millä tulikin
Unohda kalja, viina tehoaa nopeammin ja pitempään.
Lue juttuja hainatulehduksesta ja maksakirroosista. Saattaa vähentää tissutteluhalua.
Jos mulla olis aina alkoholia jääkaapissa niin tissuttelisin varmaan 24/7.
Sama jos mulla olisi aina karkkia kaapissa niin söisin karkkia 24/7.
Kaada nyt viemäriin tai ryyppää kerralla kaikki, ja sit et vaan enää osta vaikka mikä olisi! Tai sit kun annat itsellesi luvan, niin ostat vaan sen verran mitä aiotkin juoda sen illan aikana.
Selvinpäin olo on muutenkin aivan liian yliarvostettua. Tee itsellesi palvelus ja juo itsesi helvetilliseen kaatokänniin ja tainnoksiin juuri silloin kun huvittaa. Ehdottomasti suositeltavaa toimintaa.
Älä osta alkoholia kotiin.