Miten voi ihminen olla tällainen kuin minä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ihan helposti. Moni on.
Mutta he sentään yleensä keksii itselleen, jonkun työn, toisin kuin minä.
Lopeta työhöpinät. Sä kuulut eläkkeelle niiden 12 sairautesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun en pääse eläkkeelle ja mitä se eläkkeelle pääsy edes mua auttaisi? Pienet tulot siinäkin olisi enkä voisi olla silloinkaan yksin kun ei rahat riittäisi.
Jankata sä ainakin osaat. Joka veetun päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun en pääse eläkkeelle ja mitä se eläkkeelle pääsy edes mua auttaisi? Pienet tulot siinäkin olisi enkä voisi olla silloinkaan yksin kun ei rahat riittäisi.
Kummallinen rutisija!
Jonkun täytyy tässä yhteiskunnassa olla se luuserikin.
-toinen häviäjä
Vierailija kirjoitti:
-toinen häviäjä
Niin, mulla menee ihan kohtalaisesti, kun vain olen mieheni kanssa mutta yksin en pärjää. Se on kurjaa.
Ole iloinen, että huomaat itsessäsi tämän piirteen. Keskitason tallaajat pitävät yhteiskuntaa pystyssä.
Et ole päättänyt mihin haluat panostaa. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Vaatii vähän sisua tulla hyväksi jossakin.
Sinulla on itseään ruokkiva ennuste eli ajattelet että et ole hyvä missään miksi edes yrittää mitään kun kuitenkin menee paskaksi. Sun pitäs muuttaa ajattelutapaasi myönteiseksi , ei kukaan ilman yrittämistä saavuta mitään. Onnistumisten takana on tuhansia harjoitustunteja , joissa myös epäonnistutaan. Epäonnistuminen kuuluu elämään , sieltä noustaan sisuuntuneena , karjaistaan v*ttu minähän vielä teille näytän ja painetaan eteenpäin eikä jäädä itkemään. Tsemppiä sulle!!
Vierailija kirjoitti:
-toinen häviäjä
Huhh huh teitä.
Voisiko ajattelua kouluttaa?
Voisi.
En oikein sulata tuota luuseri-ajattelua.
Asennoitumisessa olisi petraamisen paikka, jos kokee itsensä huonoksi joka asiassa.
Onhan se toki turvallista, kun ei tarvitse pettyä eikä yrittää.
No, kukin tavallaan.
Mulla nostaa niskakarvat pystyyn.
Ihan helposti. Moni on.