Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää itsestäänselvyytenä että olen yksin lasten kanssa kaikki viikonloput

Vierailija
18.10.2020 |

Kun hän itse remontoi suvun mökkiä. Tässä on mennyt kohta jo kaksi vuotta aikaa. Esim viime kesänä teimme perheenä kaksi kertaa yhdessä jotain, muuten olin yksin koko kesän kolmen lapsemme kanssa. Mies ei kuuntele minua kun sanon että en jaksa aina olla yksin lasten kanssa, vaan jankuttaa sitä kuinka remontti pitää saada valmiiksi. Kyseessä siis miehen suvun mökki, jossa kukaan muu sisaruksista ei tee remonttia, vaan he esim viettivät kesän yhdessä perheenä tehden lasten mielestä kivoja asioita.

Mielipiteitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät miestä maksamaan lasten hoitajan jos ei aikaa riitä olla apuna.

Vierailija
2/16 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapset isän mukaan mökille. Saat omaa aikaa ja rauhallisen viikonlopun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää mökkiremonttia ehkä tekosyynä. Minunkin mieheni pakenee laittelemaan muka purjevenettä aina kun mahdollista. Ei jaksa olla perheen kesken tai lasten kanssa viikonloppuisin. Olen aivan lopen kyllästynyt tähän mieheni perseilyyn.

Vierailija
4/16 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta mies rempannut suvun mökkiä kaikki viikonloput?? Noin äkkiseltään haistaisin palaneen käryä. Ettei vaan olisi jotain muutakin perheen ulkopuolista harrastusta?

Vierailija
5/16 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käyttää mökkiremonttia ehkä tekosyynä. Minunkin mieheni pakenee laittelemaan muka purjevenettä aina kun mahdollista. Ei jaksa olla perheen kesken tai lasten kanssa viikonloppuisin. Olen aivan lopen kyllästynyt tähän mieheni perseilyyn.

Tältä minustakin on alkanut tuntua että käyttää tekosyynä. Arki-iltaisin on myös aikaa vievä harrastus 3x viikossa. Olen siis tosi paljon yksin lasten kanssa. Eikä siinä mitään, usein olen ihan mielelläni, mutta harmittaa se että toinen pitää täysin itsestäänselvyytenä eikä arvosta yhtään, ja syyllistää minua siitä jos minulle ei vaikka ole ok joku viikonloppu että hän lähtee yksin mökille tai vaihtoehtoisesti minä lähden sinne lasten kanssa vastaamaan yksin ruokahuollosta, tiskeistä ym kun ei edes juoksevaa vettä tule, sekä tietenkin minä olen se joka selvittää lasten tappelut, yrittää keksiä eri-ikäisille lapsille tekemistä. Minusta on alkanut tuntua siltä että elämäni on pelkkää puurtamista päivästä toiseen. Käyn siis myös töissä ihan siinä missä miehenikin. T. Ap

Vierailija
6/16 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu

Vierailija
7/16 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsepä mahdollistat.

Vierailija
8/16 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itsepä mahdollistat.

Niinpä. Olen liian kiltti ja mies käyttää sitä hyväkseen. Ei auta että sanon olevani väsynyt tms...Häntä ei se kiinnosta kun remontti pitää saada valmiiksi. T. Ap

Vierailija
9/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuta tilannetta.

Keskustele miehesi kanssa siitä miksi vain hän remppaa suvun mökkiä ja muut käyvät siellä perheineen lomailemassa.

Lähde aina miehen mukana mökille kun lähtee remppaamaan. Ei pääse sillä pakoon Perhe-elämää.

Hommaa itsellesi harrastuksia jotka vaativat miestä viettämään aikaa lasten kanssa. Kun mies tottuu viettämään aikaa lastensa kanssa niin helpommin vietätte aikaa myös koko perheenä.

Tai kysy vaikka mieheltä millaista perhe elämää hän haluaisi viettää? Ja mikä nykyisessä elämässä on hyvää/huonoa. Kun me juteltiin aikanaan miehen kanssa niin häntä häiritsi lasten riidat ja huuto erityisesti. Kehitettiin yhdessä palkintosysteemi jossa lapset sai hirveästi haluamansa palkinnon kunhan tietty huono käytös jäi pois. Vei noin kolme viikkoa pelata tuota palkintopeliä lasten kanssa ja käytös oli paljon helpompaa meille aikuisille. Eli koettakaa ratkaista niitä mahdollisia ongelmia eikä paeta.

Vierailija
10/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on enemmän oikeuksia lain edessä lasten suhteen, näin hänellä on myös enemmän velvollisuuksia.

Vierailija
11/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä teki just tuota. Eli vapaa-aikansa halusi käyttää milloin minkäkin asian rassaamiseen ja puuhasteluun ulkona. Lähes aina kolasin pihan tai leikkasin nurmikon hänen ollessa töissä, jotta ei tarvitsisi töiden jälkeen huhkia pihahommissa, mutta sitten käyttikin sen harraste ajoneuvojensa tuunaamiseen ja laittoon. Tottakai aikaa täytyy olla harrastuksillekin, mutta hällä se tuntui menevän niin päin, että harrastuksille aikaa enemmän ja perheelle sen verran aikaa, mitä normaalisti järjestetään harrastuksille.

No, minähän en suostunut kykkimään kotona lasten kanssa kaikki illat ja viikonloput, vaan tehtiin päiväreissuja milloin mihinkin. Näistä hän valitti, kun ei ole perheaikaa kun minä menen aina johonkin lasten kanssa! Se perheaika oli hänelle siis sitä, että hän rassasi jotain ulkona, perhe oli siinä ympärillä tai sisällä touhuamassa, ja hän kävi tunnin välein raportoimassa mitä oli saanut aikaiseksi.

Eli hyvin ristiriitaista käytöstä; perheen kanssa puuhastelu oli tylsää, kotitöistä ei tullut sellaista oloa että jotain olisi saanut aikaan, mutta perheen piti silti pyöriä hänen ympärillään häntä palvoen lähestulkoon.

Nyt kun olemme eronneet ja lapset ovat hänen luonaan joka toinen viikonloppu, niin käyttää tuon koko ajan lasten kanssa olemiseen. Eli toteutui se klassinen: mies havahtuu vasta, kun tulee jätetyksi.

Hyvä että puuhastelee lasten kanssa, harmi vain että vaati eron näin tapahtuakseen.

Aloittajalle sanoisin, että viet ne lapset kans sinne mökille TAI lähdet itse vetämään ennenkuin mies ehtii luunsa sinne mökille vetämään. Jos ei puhe kerran auta, niin on aika tekojen antaa puhua puolestaan.

Vierailija
12/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä mökillä on laiteltu kyllä jotain muutakin kuin remonttia kahden vuoden aikana. Mies ei kestä sinua eikä lapsia. Tainnut rakastajattaren kanssa mennä suurin osa viikonlopuista. Kun ei muun suvun mielestä mökin kunto ole prioriteetti ykkönen niin tuskin siellä niin erikoista remontin tarvetta on. Ja johan tuossa ajassa olisi pystyttänyt jo uuden mökinkin.

Vierailija
13/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti miehesi elää kaksoiselämää. Sillä on toinen nainen jonka luona ramppaa.

Vierailija
14/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa vuodessa mies oisi jo rakentanut ueamman mökin vaikka tekisi vain viikonloppuisin. Ettei kävis pyörittämässä toista perhettä

Vierailija
15/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se mihinkään muutu vaikka eroaisitte. Mun mieheni lähti alkuvuodesta ”selvittämään mitä haluaa elämältään” eli muutti pois. Siis ilmoitti että ahdistaa ja muuttaa ensi viikolla, sitä ennen ei ollut puolella sanalla vihjaissut että jotain oisi pielessä. Tottakai siellä oli taustalla toinen nainen.

Nyt sitten lasten tapaaminen menee niin, että ensin katsotaan työtilanne, sitten katsotaan miten vietetään yhteistä aikaa uuden rakkauden kanssa ja jos jää aikaa, tavataan lapsia.

Otin tiukan linjan, lastenvalvojalla tehtiin tapaamissopimus, jonka mukaan lapset on 2 vkl kuussa kummallakin ja sanoin miehelle etten jousta hänen panojensa takia vaan lapset on hänellä silloin kun sopimus niin sanoo ja joka ikinen kerta siitä käydään riita kun hän ja naikkosensa varailevat reissuja sun muita yhtään katsomatta lasten tilannetta. Vieköön sitten vaikka mummolaan, minulla ei ole velvollisuutta joustaa

Vierailija
16/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää on. Joku m vih ainen jaksaa tällaista syyttelyä.

Koska ensimmäisen kuukauden jälkeen sitä alkaa miettimään että "tässäkö tää oli? 🎶🎶"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi