Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reissuun? Mihin?

Vierailija
19.01.2014 |

Ei helvata... Johonkin reissuun tekis mieli ens kesänä esimerkiksi. Mut menin sit selailemaan vaihtoehtoja netissä. 

Rantaloma? Juuei. Mä en todellakaan jaksa maata missään auringossa. 

Samoin suljetaan pois mikä tahansa maa, jossa peruslämpötila on 30 korvilla. Mä inhoan kuumaa ja rakastan talvea. Nää pakkaset käy mulle ihan hyvin. Lämmin ei. Joskus käytiin Kreikassa ja sekin meinas olla mulle heinäkuussa ihan liikaa :D 

Pohjoismaat tekis toisaalta mieli koluta, mutta melko kallista touhua näyttäs suhteessa olevan. esim. Islanti on ihan törkeen kallis paikka reissata mitä ilmeisimmin. Tai ainakin nopeella vilasulla matka kustantais suunnilleen saman verran, kun reissu Kiinaan... Huh! 

Ite viihtyisin kaupungissa, mutta sit kun mukana on kolme lasta (5-, 8- ja 11-vuotiaat), niin näistä yks nyt varmasti tykkäiskin koluta museoita sun muita nähtävyyksiä, mutta pari muuta ei.  Shoppailun voi aika pitkälti unohtaa koko remmin kanssa, pitkästyvät kuoliaaksi, vaikka käyttäytyvätkin ihan siivosti. 

Suosituksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Tanskaan ja käykää Legolandissa, lapset juuri sopivan ikäisiä sinne. Ja on siellä Tanskassa paljon muutakin kivaa nähtävää ja koettavaa.

Vierailija
2/4 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari. On museoita, sirkus ihan kaupungin keskustassa, kanavaristeilyä, hyviä ravintoloita, jos vaikka mitä. Pitkän viikonlopun saa mukavasti kulumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona

Vierailija
4/4 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edinburgh, Skotlanti. Linnoja ja historiaa, eikä pitäisi olla liian kuuma. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä