Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi mies on parempi

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka

Vierailija
2/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka, jos olisi pakko. Mutta kumpikaan ei kyllä aiheuta mussa mitään väristyksiä. Vähän lihasta saa olla, eikä tarttis olla niin yltiökalvakka kuin eka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen, ai kauhee tota kakkosta :D

Vierailija
4/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ilman mielummin, kuin ottaisin kumpaakaan.

Vierailija
5/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka, mikä vika laihuudessa on?

Vierailija
6/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi kumpaakaan, kiitos vaihtoehdoista. Ei oikein napannut

Vierailija
7/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin molemmat, ja pitäisin kokeneemman testiajon jälkeen, no ei en tiedä molemmilla on mielestäni hieman paranneltavaa kehoistaan huolehtimisessa, ihan ok kundit ovat

Vierailija
8/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpikaan ei ole minun makuuni, mutta jos pakko olisi ottaa niin kakkosen. Tykkään lihaksista, mutta tuo oli kyllä jo liikaa. Tuosta on kuitenkin paljon helpompi tiputtaa lihasmassaa pienemmäksi eikä hän varmastikaan normaalisti tuolta näytä, nyt vaan taisi olla kisakunnossa tms? Ykkönen taas oli sen näköinen kuikelo, että siitä ei välttämättä saisi seksuaalisesti kiinnostavaa kuin vuosikymmenessä ankaralla työllä.

Vierailija
9/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:16"]

No kumpikaan ei ole minun makuuni, mutta jos pakko olisi ottaa niin kakkosen. Tykkään lihaksista, mutta tuo oli kyllä jo liikaa. Tuosta on kuitenkin paljon helpompi tiputtaa lihasmassaa pienemmäksi eikä hän varmastikaan normaalisti tuolta näytä, nyt vaan taisi olla kisakunnossa tms? Ykkönen taas oli sen näköinen kuikelo, että siitä ei välttämättä saisi seksuaalisesti kiinnostavaa kuin vuosikymmenessä ankaralla työllä.

[/quote]

Vakavissaan meinaat, että joku kakkosen näköinen alkais laihduttaa itseään jonkun muikin takia? BUAAAHAHAH, voin kertoo: never ever. Ne menee hautaan saakka noiden steroidimuhkuroidensa kanssa. Kyseessä on ikäänkuin käänteinen anoreksia. 

Vierailija
10/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kummastakaan mutta pakon edessä ottaisin ykkösen.

Vierailija
11/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:16"]

[/quote]

Vakavissaan meinaat, että joku kakkosen näköinen alkais laihduttaa itseään jonkun muikin takia? BUAAAHAHAH, voin kertoo: never ever. Ne menee hautaan saakka noiden steroidimuhkuroidensa kanssa. Kyseessä on ikäänkuin käänteinen anoreksia. 

[/quote]

No meinaatko sinä vakavissasi, että joskus voisi oikeasti tulla tilanne, jossa olisi pakko valita toinen noista miehistä..???

Eiköhän kyseessä ollut ihan puhdas fiktio, ja sellaisena minä siihen vastasin. Jos pitääkin yhtäkkiä pitäytyä todellisuudessa, niin en "ottaisi" kumpaakaan edes pakotettuna, olen naimisissa oleva neljän lapsen äiti.

Vierailija
12/12 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:09"]

No meinaatko sinä vakavissasi, että joskus voisi oikeasti tulla tilanne, jossa olisi pakko valita toinen noista miehistä..???

Eiköhän kyseessä ollut ihan puhdas fiktio, ja sellaisena minä siihen vastasin. Jos pitääkin yhtäkkiä pitäytyä todellisuudessa, niin en "ottaisi" kumpaakaan edes pakotettuna, olen naimisissa oleva neljän lapsen äiti.

[/quote]

Mitä lie meinas ja jos joku pitäisi valita niin sie ottaisit tän.. :)

http://allstarme.files.wordpress.com/2011/06/steve_boyd_life.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän