Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en naisena ainakaan halua näyttää lihaskimpulta

Vierailija
19.01.2014 |

maailman yksi kuluneimpia lauseita, miksi tehdään pienillä painoilla 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-treenin jälkeen pitää tankata, että lihakset saa ravintoa. Joten mennäänpä hampurilaiselle

-levossa lihakset kasvaa, joten pidänpä tässä viikon tauon taas

Mitä muita

Vierailija
2/7 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nainen joutuu tekemään kunnolla töitä, että kropasta tulee lihaksikas. Tuskin kukaan normitreenaaja huomaa yht'äkkiä näyttävänsä kuin suoraan bikini fitness -lavalta repäistyltä. :p Kyllä se vaatii hitosti maitorahkaa ja osoitteenmuutoksen salille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Vierailija
4/7 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mäkään.

Eipä ole tuosta pelkoakaan, en käy salilla kuin kolme kertaa viikkoon ja syön ihan tavallista kotiruokaa vaan.

Pienillä painoillakin teen, kylläkin niin isoilla kuin mihin rahkeet riittää, mutta em. syistä en koskaan tule siitä huolimatta olemaan lihaskimppu.

Vierailija
5/7 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kun on kaks viikkoa käyty 3xvk salilla, hirveä posmotus: mää oon tankki, lihakset painaa enemmän, lihakset kerää nestettä, nyyh, en mee enää. No ei sun lihakset paina yhtään sen enemmän. Ja lihaksikasta susta vakimammasta ei saa kuin sukupuolenvaihdosleikkauksella.

Mistä muuten johtuu se paniikki, kun on aloitettu se liikunta ja pikkasen nipistetty syömisistä: äääh, mä en laihdu, missä vika?

Ja toiset tollot vastaa: katopa peiliin kuukauden päästä.

Ei helvetti. Jos lihaksia haluat, niin muistapa, että et saa niitä tavallisella, kolme-neljä kertaa viikossa tapahtuvalla liikunnalla, et todellakaan parissa viikossa tai kuukaudessa. Palataan asiaan puolen vuoden päästä ja tähän mennessä olet tietenkin, eikös niin, pikkuhiljaa lisännyt kehoon kohdistuvaa rasitusta?

Vierailija
6/7 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa käyty salilla ja sitten hoetaan, että paino on noussut siksi, kun lihas painaa enemmän, kuin läski

Näille usein sitä lihasta on sitten kertynyt 5 kiloa parissa viikossa :)

Vierailija
7/7 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin huomasin, että musta on tullut lihaskimppu vaikka nyt en sen kummemmin ole yrittänyt sitä. Liikuntaa harrastan noin 5 -7 kertaa viikossa.