Olen älykkäämpi kuin sinä
Luen paljon, olen fiksu, olen älykäs, kuuntelen fuusiojazzia, en polta, en käytä alkoholia, kuntoilen säännöllisesti, syön terveellisesti, buustaan aivojani näin, olen älykkäämpi kuin valtaosa ihmisistä.
Oletko niin röyhkeä, että olet kateellinen minulle tästä?
T. mies vantaan martinlaaksosta
Kommentit (13)
Eikö olekin ärsyttävää kun ketään ei jaksa kiinnostaa ;)
Oletko vantaan martinlaaksosta vai Vantaan Martinlaaksosta? t. tyhmempi mies
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:44"]
Luen paljon, olen fiksu, olen älykäs, kuuntelen fuusiojazzia, en polta, en käytä alkoholia, kuntoilen säännöllisesti, syön terveellisesti, buustaan aivojani näin, olen älykkäämpi kuin valtaosa ihmisistä.
Oletko niin röyhkeä, että olet kateellinen minulle tästä?
T. mies vantaan martinlaaksosta
[/quote]
En ole kateellinen,vain pettynyt.Odotin otsikon perusteella älykkäämpää avausta.
En ole kateellinen. Olen kyllä todennäköisesti älykkäämpi kuin sinä, mutta sinulla on paremmat elintavat. Onnittelut niistä.
Sinulle? Kateellinen?
Aloituksesi perusteella en ole. Et anna kovin älykästä kuvaa itsestäsi, mutta tärkeintähän on, että olet itse tyytyväinen elämääsi.
Enkä haluaisi olla mies enkä asua Martinlaaksossa...
ET pärjää mulle pulmaleluissa ja sudokuissa.
Sen verran olen elämää ja älykkäitä ihmisiä nähnyt, että tiedän aina löytyvän jonkun minua osaavamman ja älykkäämmän, kun tarpeeksi kauan etsii. Olen kuitenkin tyytyväinen omaan älyyni, osaamiseeni ja kaikkeen muuhun, ettei ole tarvetta olla muille kateellinen. Olisi aika rasittavaa, jos itsensä arvostus rakentuisi siitä, että on aina pakko päihittää muut.
Päsmäri. Eikö äiti kehunut tarpeeksi?
Ei haittaa, olen rikkaampi kuin sinä ;-) Kadehdi rauhassa. Asun Westendissä "pikku taloossani ". Martinlaaksossa en ole koskaan käynyt, enkä käy!
Höh. Odotin jotain älykästä. Sain omakehua. Huijaus!
Osaan myös tantraseksin ja kykenisin ottamaan sinut paremmin kuin mihin oma miehesi pystyy koskaan.
Eikö olekin ärsyttävää? :)
t. mies vantaan martinlaaksosta