Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka käyvät salilla, mutta vähän tai ei ollenkaan laitteissa?

Vierailija
19.01.2014 |

Nyt kun saliaiheiset aloitukset on muotia, jatketaan. Itse tykkään käydän salilla, mutta käyn vain ohjatuissa jumpissa ja omat sarjat teen vapailla painoilla. Vain muutamaa laitetta käytän joskus: Crosstrainer, reisilaitteet, kuntopyörä ja soutulaite. Laitteet ei tunnut mun jutulta. Kun vielä otin 10*fustraa, aika kallista oli, mutta kannatti mielestäni, niin sen jälkeen en ole ollut sitäkään vähää laitteista kiinnostunut. Tuossa oppi tekniikan aika hyvin. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä laitteita tarvitse käyttää, jos vapailla painoilla tekee. Jos itse käyn yksin, teen penkin laitteessa. Soutu tulee tehtyä myös.

Vierailija
2/10 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn! Ainoat laitteet, joita salin puolella käytän ovat juoksumatto ja soutulaite. Muuten teen treenini kahvakuulalla ja TRX-nauhoilla.

Joskus käytän levy- tai irtopainoja kuntopiirityyppiseen korkeasykkeiseen HIITiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 80% liikkeistä tangolla levypainojen kanssa tai käsipainoilla. Laitteet jotka käytössä ovat käytännössä vain jalkaprässi, ylätalja,peck-deck sekä reiden ojentaja. Lämmöiksi sitten soutua tai pyörää.

Vierailija
4/10 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä laitteita, ellei smithiä ja prässiä lasketa... Muutoin menee vapailla painoilla. Kuntopyörää/crossaria kyllä käytän..

Vierailija
5/10 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vain hack-laitetta (uskallan sillä laittaa enemmän painoa kyykkyihin) sekä ylätaljaa ja vatsalaitetta. Ai niin, no ojentajiin myös taljaa. Muuten käsipainoja ja tankoa.

Vierailija
6/10 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitteethan on aloittelijoille. Siitä heidät tunnistaa

Vierailija
7/10 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap itsekään ole kovin kokenut. Mutta tuntuu tehokkaammalta tehdä ilman laitteita. 

Vierailija
8/10 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:43"]

Ei ap itsekään ole kovin kokenut. Mutta tuntuu tehokkaammalta tehdä ilman laitteita. 

[/quote]

Jos ei laitteita tarvitse, miksi mennä salille?

Saman jumpan voi tehdä omassa olohuoneessa.

Ei käsitä.

Vierailija
9/10 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammoillahan onkin olkkarissa tangot, painot ja telineet :)

Vierailija
10/10 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, että miksi siitä salilla käymisestä sitten pitää maksaa. Mulla on kotona kuntopyörä ja muutama erikokoinen kahvakuula. Tosi paljon pystyy tekemään ihan omaa kroppaa vastuksena käyttäen. Aikaa ei pala matkoihin ja toisaalta ei tarvi hommata lastenhoitajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan