mahanahkan kipu/polttelu!
onko täällä ketään muuta jolla kiristää,polttaa mahanahkaa tosta ylhäältä (vasemman rinnan alapuolelta? vaikee kuvailla mutta on sellanen alue mistä polttelee ja sattuu kun koskee ja sitä on jatkunu nytten muutaman viikon,onkohan kiristymisestä vai mistä,kukaan ei neuvolassakaan osaa mitään sanoa...
k.h.p ja tärppi tänään 35
Kommentit (4)
Itselläni on sitä kanssa vasemmalla puolella navan vieressä jos rehkin vähänkin enemmän. Sattuu niin pirusti jo ihan pelkkä sivelykin. Mainitsin siitä omalääkärille, joka tosin ei ollut kuullut mistään kiinnikekivuista... Tiedä häntä, mut tuskin on vaarallista, kipeetä tekee kuitenkin. Auttaako tukivyö?
no mulla on sellanen että kun se ei oo navan läheisyydessä vaan suoraan tossa keskellä rintojen välissä mut ei ihan alla,pitää varmaan soittaa neuvolaan..kiitos kun joku ees vastasi.mulla on tota navan seudun kipuilua joskus ollu mut tää on eripaikassa ja häiritsee mun nukkumistakin!
Jos ymmärsin oikein, niin mulla on ollut pitkään samanlaisia kipuja. Vasemman rinnan alla, niin ylhäällä, että ei voi johtua varsinaisesti kohdunsisäisistä jutuista. Ihoa polttelee. Välillä tuntuu, että olisko sittenkin joku sisäelin vähän puristuksissa. Outoa! Mulla on nyt rv 36, ja oireita on ollut niin kauan kun muistan. En ole ollut sen kummemmin huolissaan. Kaiketi ohimenevää.
pisti täällä silmään, tuon elokuisten pinon luen todistettavasti joskus silmät kiinni:)
Mulla sattuu navan yläpuolelle ja navan vasemmalle puolelle. Ja Ihan Pirusti! Soitin (ja kävin) äippäpolilla. Lääkäri epäili vatsanpeitteiden venynistä kivun syyksi, mutta mainitsi myös että raskausmyrkytys joskus alkaa ylävatsa kivuilla.. Samoin sanoi (tökkien tohon tissien väliin, pallean seudulle) että jos tähän alkaa sattua niin on vakavaa..;/ en tiiä oliko tästä sulle nyt mitään apua, eivät minullakaan neuvolassa mitään tienneet...
kerutus