Saako vanhoja lundian osia myytyä?
Meiltä löytyy ylimääräisenä lasiset hyllytasot, cd-hyllyt ja lasiovet, puusosat mäntyä. Onko ne jo ihan out vai saisko ne myytyä vielä? Missä kannattaisi myydä, jos kannattaa? Vai vienkö vaan kierrätyskeskukseen?
Kommentit (5)
Kiitos, kokeilen sitä ennenkuin vien kierrätykseen.
Moi!
Lundia järjestää 8-9.2. "ystävämyyntitempauksen" Espoossa, missä Lundia myy kuvauksissa ja myymälän esittelyssä olleita kalusteita, mutta asiakkaat saavat myös tulla sinne myymään omia Lundioitaan. Ilmoittaudu mukaan: kantis@lundia.fi
Tai jos tuo ei sovi aikatauluun tai maantieteellisesti, huuto.netissä myydään aika paljon vanhoja Lundioita.
Lykkyä! Terv. Lundian markkinointipäällikkö Lotta :)
Varmasti menee ja on kysyntää, kunhan hinta on kohdillaan. Ystäväni on myynyt jo pitkään omaa vanhaa lundiaansa ja ihmettelee miksi ei mene kaupaksi. On vaan niin hinnoitellut sen niin ulos markkinoilta. Hinta sitä tasoa ettei kiinnostusta ole.
Fb kirppareilla menee melkein mikä tahansa kaupaksi, kunhan hinta on kohdillaan.
Itse olen myynyt paljon kirppareilla. Mitä en itse tarvitse voi olla toisen aarre. Hinnoittelen niin, että pääsen niistä eroon. En rahastuksena.
joo, maltillisilla hinnoilla saa. ainakin oman alueeni fb-kirppiksellä noita näyttää menevän myös ihan hyvin kaupaksi, eli sitäkin väylää kannattaa kokeilla.
kokeile tori.fi.
Kun laitat maltilliset hinnat niin menee kyllä kaupaksi. Esim ovet 10e kpl, hyllytasot 5-10e