Olipa mitään sanomaton syysloma :(
Lapsetkin isällään ja mä yksin kotona. No maanantaina sitten taas vattu töihin.
Kommentit (17)
Onko jollain työpaikoillakin muka syyslomia?
Mitäänsanomaton
Mitään punainen sanomaton
Ooot sä hedelmäpelissä menetttäny kaikki rahas?
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli
T. Ope
Joo, niin oli, mutta ai kuinka nautin!!
Ei tarvinu pakata, matkustaa, pyöriä ihmisten keskellä, väsyä, pestä matkalaukullisia vaatteita reissun jälkeen ja tuskailla menneitä satasia (tonneja).
Rötväsin hyvällä omatunnolla kotona, kattelin leffoja, siivoilin..
Mun syysloma alkaa vasta maanantaina <3
Ihan perseestä kaikki oli lomaa tai ei. Syksy ja tuleva talvi vie kaikki energiat eikä mikään kiinnosta ja tähän päälle koronahärdelli ja epätietoisuus tulevasta. Olis kiva tehdä jotain, mutta ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinu pakata, matkustaa, pyöriä ihmisten keskellä, väsyä, pestä matkalaukullisia vaatteita reissun jälkeen ja tuskailla menneitä satasia (tonneja).
Minä.olisin mielelläni käväissyt vaikka Krakovassa!
Pesin kyllä monta koneellista pykkiä ihhakuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on kevätloma, kesäloma ja syysloma, kun ottaa osan lomarahoista vapaana.
Krakovassa olisi tosiaan voinut piipahtaa, mutta säätöä ja stressiä siitäkin olis vaan tullut.
Tätä tää elämä nyt sit vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Ihana :)
Minä nautin kotona olosta. Väsyn ihmisjoukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lomaa tuo muka oli? Meillä siivotaan ja katsotaan leffoja melkein joka ilta.
Viikko meni puutarhassa hyöriessä. Ammensin auringonpaistetta ja kuuntelin samalla äänikirjoja. Nautin.
Minä olin koko loman kuumeessa sängyssä, oli kiva loma juu. Piti vielä palkata lastenhoitaja hoitamaan lasta kun en itse voinut olla pystyssä ollenkaan. Käydä koronatestissä ja lääkärissä.
Ihanaa, kun ei tarvitse pakata, matkustaa, suorittaa mitään! Vettäkin satelee ja on kylmä, joten voi röhnöttää sohvalla, palstailla, lukea kirjoja ja katsoa elokuvia. T. Ope, jonka sytsloma alkoi eilen
100 v. sitten ei tarvinnut monen matkailla. Mutta e l e t t i i n .
Olispa ollu syysloma.