Mistä tunnistaa kateellisen naisen?
Eli jos kaveri, tuttu, tai kuka tahansa on kateellinen niin mistä sen tunnistaa? Kertokaa esimerkkejä.
Kommentit (14)
Puhuvat paskaa selän takana - eli mitä? :D Kyllä mä ainakin puhun selän takana monistakin ihmisistä sekä hyvää että huonoa ihan muista syistä ku kateudesta.
Mikähän siinä muuten on, että iloiset ja nauravaiset seksikkäät naiset jotka vie miesten huomion joutuu aina niiden totisempien ja pöhöttyneempien naisten paskapuhekohteeksi. Ei kai se voi olla kateutta.
Katseesta. Kateellinen näyttää aina kateutensa kaikille. Ja kateus tekee erittäin rumaksi.
Piikikkyydestä ja ilkeydestä. Käytöksestä, jossa sinä olet ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä muuten on, että iloiset ja nauravaiset seksikkäät naiset jotka vie miesten huomion joutuu aina niiden totisempien ja pöhöttyneempien naisten paskapuhekohteeksi. Ei kai se voi olla kateutta.
Tämä on kyllä huomattu. Puukkoa tulee selkään.
Sellainen kuin miehen veljen vaimo. Kateellinen ja toisista selän takana paskaa puhuva.
Tunnistan siitä, että eivät voi iloita mukavista asioista, joita minulle on tapahtunut.
Just niin. Sinun puolesta ei iloita.
ilikiämielisestä panettelusta, jopa suorasta valehtelusta. 😕
Ymmärtäväinen ja fiksu ihminen myöntää suoraan kateuden kohteelle olevansa kateellinen. Tällöin hän ei jää jumiin siihen ajatukseen vaan pääsee eteenpäin, koska puhui totta ja oli itselleenkin rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat paskaa selän takana - eli mitä? :D Kyllä mä ainakin puhun selän takana monistakin ihmisistä sekä hyvää että huonoa ihan muista syistä ku kateudesta.
Niin varmasti monikin. Mutta kateellinen ihminen puhuu asiat niin että niistä on haittaa toiselle osapuolelle, eli nää keskustelut eivät jää niiden ihmisten välille kenen kanssa nämä on käyty.
Oikein helvetin kateellisen henkilöön ei auta hyvä eikä paha, hän jatkaa oksan sahaamista niin kauan, et saa turpaansa, koska ei ymmärtänyt lopettaa. Kateus on myrkky!
Kateellinen yrittää kaikin mahdollisin keinoin painaa kateuden kohdetta alas.
Puhuvat paskaa selän takana. Heittävät tahallaan kapuloita rattaisiin.