Yksiavioisuus
Olen konservatiivinen kristitty ja olen koko elämäni aikana harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa ja sitäkin vasta avioliittoon vihkimisen jälkeen. Harmi että en osannut valita sitä miestä oikein, emme sovi seksuaalisesti yhteen ja muutenkin on isoja ristiriitoja avioliitossa. Mutta siitä huolimatta aion sitoutua tähän liittoon kunnes kuolema meidät erottaa. Ja se johtuu vain siitä, että olen niin luvannut JUMALALLE. Jumala on sitoutunut tähän miehen ja naisen liittoon, ja sen purkaminen olisi Jumalan pettämistä. Kristitylle Jumalan tahdon täytyy aina tulla ensin, oma onni on aivan toissijainen asia. Koska kadottaessaan löytää.
Kommentit (15)
Nykyaika ei arvosta tällaista ajattelua. Jos joku porukka yrittää ottaa uskonsa tosissaan, niin heti on arvostelijoita jonossa. Ei ymmärretä, että esimerkiksi elämää "rajoittavat" säännöt ovat Jumalan kunniaksi ja niiden noudattamisesta saa parhaan palkan. Miksi pitäisi etsiä halpaa onnea tästä ohikiitävästä elämästä, kun ikuinen onni on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Jahas.. hörhöt taas vauhdissa
Heti pitää ruveta haukkumaan, vaikka et edes tajua mitään koko asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku ite et tajuu!
Toivottavasti jossain vaiheessa saat hyvän hoidon ongelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku ite et tajuu!
Tajuan oikein kristallinkirkkaasti. Ja toivottavasti kutonen vastasi kolmoselle, koska muuten tuo on vihapuhetta ja uskonnonvapauteen puuttumista.
Kyllä joo, elämä on kärsimystä ja se on Jumalalle kunniaksi kun ihminen kärsii.
Yksiavioisuus on luonnollista ja oikein. Huonossa liitossa kituminen ei. Lähtekää eri poluille. Syntejään voi pyytää anteeksi ja kristittynä tiedät, että ne anteeksi annetaan.
Ok mutta aloittaja on palstan trolli. Oikea kristitty ja uskova ei tuolla tavoin kirjoittele.
Sama trolli tekee täällä vähän väliä aloituksia
Joo trolli tuo on. Sen tunnistaa.
Yksiavioisuus on ihmiselle eläinlajina vierasta ja tutkijoiden mukaan lajin luontaiselle taipumukselle vastaista käytöstä. Useimmat ihmisapinat elävät vapaissa irtosuhteissa.
No, se on sinun valintasi. Onnea jatkoon.
No onneks olkoon valinnastasi. Minä valitsen toisin.
Aamen, niin totta! Ihmisen osa on ottaa ristinsä ja seurata Kristusta. Oman hyvän etsiminen on synti.