Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni korona

Vierailija
17.10.2020 |

Puolisollani todettiin korona. Oireet alkoi maanantaina. Pe aamuna saatiin, että on korona. Tänään minä sain negatiivisen tuloksen. Ihmettelen totisesti: miten ei ole tarttunut. Ei minulla kyllä ole oireitakaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla väärä tulos

Vierailija
2/9 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla väärä tulos

Tätä mietin minäkin. Jos miehellä sittenkin on ihan tavisflunssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartu kaikkiin. Sinä olet myös voinut taudin jo sairastaakin.

Vierailija
4/9 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa puolet negatiivisista testituloksista on vääriä. Positiivisissa vääriä ei ole. Sun kannattaa mennä uuteen testiin myöhrmmin ja joka tapaiksessa vältellä tartuntaa nyt, muuttaisin itse johonkin toiseen asuntoon runsaaksi viikoksi.

Vierailija
5/9 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tartu läheskään kaikkiin. Jos tarttuisi, niin lukemat olisi ihan erilaisia. Joskus tulee oikein ryppäitä ja joskus taas tuntuu, ettei yhtään tartuntaa tule, vaikka tartuttaja olisi pyörinyt tuhansien ihmisien joukossa (vrt. Mikkeli)

Virus tulee ja menee, eikä ihminen siihen voi juurikaan vaikuttaa. Muuta kuin toki eristäytymällä ihan täysin kaikista muista. Mutta ei sitäkään voi loputtomasti jatkaa.

Vierailija
6/9 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain pahastikin oireilevilla testitulos on ollut positiivinen vasta viidennellä testikerralla. Eivät ne ole kovin luotettavia. Koronaa haistava koira on ainoa 100% luotettava.

Vierailija
7/9 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa puolet negatiivisista testituloksista on vääriä. Positiivisissa vääriä ei ole. Sun kannattaa mennä uuteen testiin myöhrmmin ja joka tapaiksessa vältellä tartuntaa nyt, muuttaisin itse johonkin toiseen asuntoon runsaaksi viikoksi.

On saatu vääriä positiivisiakin, mm. Joensuun seudulla.

Vierailija
8/9 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sinun kannattaa noudattaa saamianne ohjeita. Unohda palstaviisastelut.

Vierailija
9/9 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on taas vahvalla mutulla heitetty lukuja. Tutkimusten mukaan vääriä negatiivisia tuloksia on jotain väliltä 2 - 33 % ja vääriä positiivisia taas 0,8 - 4,0%. Kun otetaan huomioon, miten iso osa testeistä tehdään oikeasti niille, joilla virusta ei ole, niin tuo väärien positiivisten osuus alkaa olla jo aika merkittävä.

Lähde: https://www.thelancet.com/journals/lanres/article/PIIS2213-2600(20)3045…