Oletko manifestannut itsellesi kumppanin ja rakkauden?
Uskooko täällä kukaan vetovoimanlakiin ja sitä käyttäen olisi saanut itselleen rakkauden?
Kommentit (21)
Siistiä just tänään luin aiheesta lisää ja oon vähän aikaa tutustunut asiaan ja nyt keskustelu aiheesta!
Haluatteko jakaa hieman tarinoitanne, kuinka kaikki oikein kävi?
Vierailija kirjoitti:
Siistiä just tänään luin aiheesta lisää ja oon vähän aikaa tutustunut asiaan ja nyt keskustelu aiheesta!
Haluatteko jakaa hieman tarinoitanne, kuinka kaikki oikein kävi?
Kirjoitin 20 kohdan listan, jota luin joka päivä.
Olen ja paljon muuta, asunnosta työpaikkaan!
Kyllä. Viisi vuotta sitten uutena vuotena kirjoitin itselleni listan asioista, joita kumppanissa haluan. Neljä vuotta sitten löysin kumppanin, joka vastasi listaamiani asioita. Mutta kannattaa olla varovainen listan kanssa, koska sitä saattaa todellakin saada mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Omg, avaa vähän aloitustasi.
Kirjastosta löytyy kirja Rhonda Byrne The Secret - Salaisuus. Kirja kertoo vetovoimanlaista Law of attractionista, johon liittyy manifestointi. Kaikki on energiaa eli jos ajattelet negatiivisesti niin vedät puoleesi huonoja asioita ja toisinpäin ilon ja positiivisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Viisi vuotta sitten uutena vuotena kirjoitin itselleni listan asioista, joita kumppanissa haluan. Neljä vuotta sitten löysin kumppanin, joka vastasi listaamiani asioita. Mutta kannattaa olla varovainen listan kanssa, koska sitä saattaa todellakin saada mitä tilaa.
Mitä (voima)keinoja käytit kumppanin saamiseen?
Mentiin naimisiin ainakin 3 kertaa. Ei vaan toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko jakaa hieman tarinoitanne, kuinka kaikki oikein kävi?Kirjoitin 20 kohdan listan, jota luin joka päivä.
Kuinka kauan kesti ennen kuin kaikki listaamasi toteutui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä (voima)keinoja käytit kumppanin saamiseen?
Noitavoimat eivät toimineet.
-eri
Pitikin googlettaa. Jessus mitä diibadaabaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas...
Ihan totta on ja toimii.
Eli minusta voi tulla vaikka Jumala kunhan vain pyydän sitä ja haluan kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Eli minusta voi tulla vaikka Jumala kunhan vain pyydän sitä ja haluan kovasti?
Ei. Et nyt ymmärtänyt. On vain yksi Jumala eikä voi olla muita Jumalia. Voit sen sijaan saada ja luoda hyvää uskomalla mutta siihen ei liity mitään väärinkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko jakaa hieman tarinoitanne, kuinka kaikki oikein kävi?Kirjoitin 20 kohdan listan, jota luin joka päivä.
Kuinka kauan kesti ennen kuin kaikki listaamasi toteutui?
En oikein muista. Kirjoitin listaa avioeroni jälkeen. Ensin siten, että käänsin eksän piirteet vastakkaisiksi. Kunnolin valmis uuteen suhteeseen, niin olisiko mennyt puolisen vuotta.
En usko manifestoimiseen, enää. En ole nähnyt siitä kovin vakuuttavia todisteita.
Kovasti olen yrittänyt. Kaveri kortti läiskästy. En ole vielä luovuttanut, mutta ehkä on parempi totuttautua ajatukseen, että enempää ei tule.
En usko. Ajattelen olevan ihan sattumasta kiinni löytyykö rakkaus vai ei.
Olen.