Kuinka paljon teillä on meikkejä?
Löytyykö useampi huulipuna, ripsiväri, puuteri jne?
Kommentit (32)
Öö...
-Mul on yksi meikin pohjustus voide lidlistä
-yksi meikin pohjustus aine nyxiltä
- sitsemän meikkisivellintä joltain random merkiltä tokmannilta
- yksi cc voide lumenelta
-yksi tosi hyvä peitevoide puikko maybelineltä
-yksi normaali puuteri ja yksi aurinko puuteri, jotka molemmat ovat essenceltä
-yks random luomiväri paletti tokmannilta
-highliter (puuteri muodossa) w7 merkiltä
-highliter (nestemäisessä muodossa) rimmeliltä
-sit sellai peite voide paletti mis on kaikkii eri concealer sävyjä vaha muodossa(en tiiä mikä sen nimi on) se on w7 merkiltä
-2 ripsiväriä essenceltä
- yksi poskipuna joka on ostettu tokmannilta
- yksi kulmakynä essenceltä
- yksi meikin kiinnitys suihke w7 merkiltä
-Dermosililta 2 huulikiiltoa
-essenceltä yksi tumman punainen matta huulikiilto
En oo ostanu noit kaikkii kerralla on vaa kerääntyy ku aloin harjoittelee meikkausta joskus 4 luokalla. En käyttäny meikkivoidetta silloin ku olin pienempi. Nykyään mulla on jonkin tason akne niin laitan kouluu sen meikin pohjustus voiteen ja peitepuokolla peitän näpyt laitan viel ripsarii ja puuteri ja sit laitan meikin kiinnityssuihkeen:) Jos meen illalla kavereitten kaa ulos tai johokki juhlii nii käytän melkein noit kaikkii meikkei:)
T:13 vuotias tyttö
Ripsareja on kolme; yksi luonnollinen arkiripsari, yksi sellainen jolla saa näyttävämmät ripset ja yksi vedenkestävä.
Huulipunia on ehkä 20? Värit vaihtelevat ihan vaaleasta pinkistä oranssiin ja tummanruskeaan. Osa on nestemäisiä ja osa tavallisia puikkoja. Käytän yleensä huulipunaa päivittäin.
Huultenrajauskyniä ehkä 4kpl, eri sävyissä.
Luomivärejä on kolme erilaista settiä. Yhdessä setissä on 10 eri väriä. Luonnollisia sävyjä kuluu eniten.
Kulmakyniä 1kpl.
Rajauskyniä ruskea ja musta. Nestemäistä en omista.
Peitepuikko löytyy myös. Käytän jos tulee finni tai erityisen mustat silmänaluset.
Puuteria ja meikkivoidetta en omista enkä käytä.
Unohdin mainita että mul on viel kulmakarvat geeli lindexiltä
T:13 vuotias tyttö
Ripsiväri, kulmakynä, kajal, luomivärisetti, huultenrajauskynä, meikkivoide ja puuteri. Kaikki yksikössä. Arkisin käytän 2 ekaa. Huuliin saa kestävän värin huulirasvalla ja rajauskynällä.
Mä konmaritin mun meikit vuosikymmeniä ennenkuin konmaritus keksittiin.
Ei yhtään. Miksi myrkyttäisin ihoa ja vielä maksaisin jonkun ökyrikkaan tilipussiin niistä myrkyistä?
Meikkaan töihin ja kun menen kaupungille. Sen sijaan jos olen kotona koko päivän ja päivän ohjelma koostuu koiran kanssa ulkoilusta tai lähikaupassa piipahtamisesta niin en meikkaa.
Kynnet laitan itse ja ne on aina huolitellut vaikka pyörisin mökillä. :D Huulipuna yms juttuja on liikaa, en juurikaan käytä kuin värillistä huulirasvaa.
3 meikkivoidetta
3 meikinpohjustusvoidetta
1 meikin kiinnityssuihke
1 silmänympäryspeittari
2 muuta peiteainetta
2 puuteria
2 highlightia
1 aurinkopuuteri
1 poskipuna
3 kulmakynää
1 silmienrajaustussi
3 ripsaria
n.10 luomiväriä/palettia
2 kajalia
n.30 kynsilakkaa
15 huulipunaa/rasvaa/kiiltoa
Oma meikkipussi on todella pieni. Ei löydy primereita tms. Ripsari, huulten rajauskynä, huulipuna, luomiväripaletti, meikkivoide ja puuteri löytyy.
N24
Vierailija kirjoitti:
Oma meikkipussi on todella pieni. Ei löydy primereita tms. Ripsari, huulten rajauskynä, huulipuna, luomiväripaletti, meikkivoide ja puuteri löytyy.
N24
Nestemäinen rajauskynä ja aurinkopuuteri unohtuivat.
Itellä on huulipunia ja -kiiltoja parikyt ehkä. Luomivärejä jonkun verran. 3 poskipunaa. Kymmeniä kynsilakkoja. On vähän hamsterin vikaa. Tuntuu kertyvän ja säilytän vanhojakin, ehkä pitäis heittää vanhemmat veke. Mutta ei ne huonoilta vaikuta.
Ripsivärejä on kolme ilmaista, 1 sininen ja ostin nyt uuden mustan. Vähän hintavamman. Mulle on vaikeaa ostaa ripsivärejä..
Kaikkia kosmetiikkatuotteita on liikaa, olen ehkä hamstrannut niitä. Enkä tajua, että ne menee vanhaks joskus.
Meikkipuuteri
Poskipuna
3 Huulikiiltoa
2 huulipunaa
Peitevoide
2 ripsiväriä
2 kulmakynää
Ripsentaivutin
Huulten rajauskynä
Ei paljoa ja oon 11 vuotias tyttö
Vierailija kirjoitti:
1 kpl ripsari
1 kpl irtopuuteri
1 kpl kivipuuteri
1 kpl peitevoide
1 kpl huultenrajauskynä
1 kpl eyelinerkynä
1 kpl aurinkopuuteri
2 kpl mineraalipeitejauhe
2 kpl meikkivoide
2 kpl kulmakynä
2 kpl poskipuna
3 kpl huulipuna
12 kpl luomiväriJoitakin vuosia sitten keräilin meikkejä, mutta nykyään kokoelma on vakiintunut lähinnä hyväksi havaittuihin luottotuotteisiin, vaikka onhan tuossa listassa vieläkin karsittavaa.
Järkyttävää! Itsellä en koskaan ole tarvinnut meikkejä. Väritöntä kynsilakkaa tosin on mutta ei ulkonäön takia vaan siksi ettei kynnet tahdo muuten kestää. Ei se lakkakaan kyllä ole kuin hätäratkaisu, parasta olisi jos saisi kynnet kestämään ilman mitään aineita. Jokin hevosen kavioita varten tarkoitettu aine tiettävästi olisi hyvä mutta en ole vielä sellaiseen törmännyt.
Täältä löytyy seuraavat:
- ripsiväri
- nestemäinen eyeliner
- 6 kpl rajauskyniä: musta, luumunvärinen, lila, turkoosi, valkoinen, nude
- 2 primeria, väritön ja vähän kullanhohtoinen
- 5 huulipunaa: shokkipinkki, pinkki, punainen, viininpunainen ja läpikuultava punainen
- 3 huultenrajauskynää
- 3 meikkivoidetta
- 3 luomiväripalettia: ruskeasävyinen, sinisävyinen ja vihreäsävyinen
- n. 30 kynsilakkaa
Meikkaan aika vähän. Arkipäivinä laitan yleensä ripsaria ja ehkä vähän rajauskynää, huulille riittää huulirasva. En ole koskaan tullut opetelleeksi kunnon meikkipohjan tekoa, koska mulla sopivia sävyjä on alkanut löytyä vasta hiljattain. Poskipunaa olisi kiva osata käyttää! Pitäisi ehkä mennä stockalle ja pyytää vähän opastusta. :)