Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Ihmettä !!!!

Omena1964
17.10.2020 |

Asun kerrostalossa avomieheni ja tyttäreni kanssa. Ollaan asuttu tässä 4.5 vuotta. Kolme vuotta sitten alakertaani muutti pariskunta jolle syntyi vauva. Heidän tyttö on nyt kaksi vuotias. Tällä perheellä on ollut kovat riidat öisin mies hakkasi vaimoaan. Naiselle on soitettu apua haätäkeskukseen. No tässä historiaa. Viime keväänä illalla mieheni tuli kaupastaja odotti ala aulassa hissiä,tämä alakerran mies hyökkäsi hänen kimpuunsa ja tönäisi mieheni seinään ja potki kylkiin ja huusi että anna olla viiminen kerta kun poltat lapseni. Mieheni tuli kotiin ja kertoi tapahtumasta jonka johdosta minä menin alakertaani kysymään että mistä on kyse. Sieltä mies huusi minulle että aina kun he pesee lapsen peppua,me käännetään kuuma vesihana täysille ja tahallaan poltamme heidän lapsen. No. Soitin poliisit tietysti paikalle. He tekivät pahoinpitelysta rikosilmoituksen ja kävivät jututtamassa alakerran miestä joka saman tarinan kertoi heille. Olin niin järkyttynyt syytöksestä ja kauhuissani mitä ovat lapselleen tehneet,että soitin lastensuojeluun ja kerroin koko jutun. He kävivät paikan päällä ja en siintä muuta tiedä. Tämä nainen teki minusta kunnianloukkauksesta poliisille ilmoituksen kun olin lastensuojelun sotkenut mukaan,mutta poliisi ei ottanut juttua käsittelyyn Mieheni kävi kesällä sovittelussa asian tiimoilta kun ei jaksa käräjäoikeuteen lähteä. Siellä mies paperille piirsi miten putket menee ja hänen väittämä on totta. He allekirjoittivat paperin että yrittävät vältellä toisiaan. He erosivat kuukausi sitten. Nainen asuu yksin tyttärensä kanssa. Nyt tilanne on pahentunut. Tämä nainen väittää että näen missä hän liikkuu asunnossaan, seuraan siis häntä ja kun hänen lapsensa juoksee minä juoksen ylhäällä hänen lapsensa perässä. Joka ilta siirtelen huonekaluja ja tömpsyttelen siinä yhteydessä. Kun hän laittaa lapsen nukkumaan aloitan vessanpöntön vetämisen useita kertoja ettei lapsi saa unta. Huudan asunnossa jatkuvasti. Lasken vettä joka hanasta yhtäaikaa(meillä on kylpyhuone ja pikkuvessa. Suihkuttelen jatkuvasti käsisuihkulla. Imuroin. Tämä on iso talo ja ääniä kuuluu naapureistakin. En ole koskaan eläessäni joutunut tällaisen tapauksen kohteeksi. Toiselle naapurilleni hän näitä kertoo josta sitten minä aina kuulen mitä taas olen muka tehnyt. Alakertani myös väittää että käyn hänen oven takanaan kun haluan saada hänen asuntonsa. Meillä on aivan samanlaiset asunnot ja väitös on vale. Kerran kävin hyvässä uskossa yrittäen kysyä ja kertoa että en todellakaan haluaisi muuttaa hänen asuntoonsa enkä ole häiriköinnyt häntä mutta hän oli niin sekaisin silmät ristissä että hän ei ymmärtänyt laisinkaan mitä häneltä kysyin. Mulla oli naapuri todistamassa mukanani. Hyvät lukijat. Mitä tekisitte jos oisitte minun tilalla. Vai tekisittekö mitään. Pelkään että hänen miehensä käy uudestaan kimppuun,katsoo minuakin niin murhaavasti. silloin kun käy tytärtään katsomassa ja tulee vastaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä uutta. Joskus se menee juuri näin.

Vierailija
2/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen stoori. Muilla vastaavia kokemuksia ap:lle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea loppuun, mutta jos te käännätte kuuman hanan täysille, naapurin vesi menisi kylmäksi, ei kuumaksi. Siis jos sillä oikeasti olisi vaikutusta naapurin veteen.

Vierailija
4/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa etsiä uusi asunto rivitalosta. Kuulostaa siltä että ajan myötä tuo menee vaan pahemmaksi.

Vierailija
5/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa asuntosi esim moottoripyöräjengiläiselle. 

Vierailija
6/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäm Korkea koluun vastaaminen elämäm Korkea kolulla; maksa palkkio paikallisille kerhon jäsenille alakerran pariskunnan muilutuksesta.

Muuttakaa toiseen taloon.

Kysykää neuvoa poliisilta, tällaisia tapauksia varten on ilmaisia neuvontapalveluita puhelimitse.

Vierailija
7/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lastensuojeluun ja teet lasun. Kuulostaa siltä että äidillä on skitsofrenia puhjennut. Tällainen arvio kun lapseni ex äitipuoli on skitsofreenikko. Ei ole äiti kunnossa eikä lapsikaan kohta. Kumpikin tarvitsee apua.

Vierailija
8/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita lastensuojeluun ja teet lasun. Kuulostaa siltä että äidillä on skitsofrenia puhjennut. Tällainen arvio kun lapseni ex äitipuoli on skitsofreenikko. Ei ole äiti kunnossa eikä lapsikaan kohta. Kumpikin tarvitsee apua.

Siis on tuttua huttua.. Vainoharjaisuus, vihamielisyys ja pinttyneet ajatuskuviot. Ei muuten mieskään vaikuta ihan täysillä käyvän. Jotain järjen vajetta kenties?

Vierailija
9/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joko mielenkiintoinen trolli tai sitten on todella mielenkiintoiset naapurit.

Yleensähän se menee niin, että mitä hullumpi tarina niin sitä todennäköisemmin se on totta. Ihmiset tietäen.

Vierailija
10/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolahjaisia.

Vierailija
11/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on joko mielenkiintoinen trolli tai sitten on todella mielenkiintoiset naapurit.

Yleensähän se menee niin, että mitä hullumpi tarina niin sitä todennäköisemmin se on totta. Ihmiset tietäen.

Sairaus voi puhjeta/ aktivoitua trauman tai vaikkapa synnytyksen seurauksena. Siihen riittää vaikka pahoinpitely, poliisin käynti, lasu, mikä vaan. Se on vaan niin että se oireilu alkaa pienestä ja pahenee pikkuhiljaa että ap:n kannattaa puuttua ennen kuin heille sattuu jotain tai lapselle sattuu jotain. Varsinkin tämä naapurin mies vaikuttaa helposti manipuloitavalle eikä näköjään kykene erottamaan puolisonsa sairasta ajattelua. Kyllähän ne itse sen lapsenkin poltti, mutta vaimo on keksinyt syyttää miehelleen naapureita ettei saisi turpaansa. Nämä on ihan selviä juttuja kun näitä kuvioita tietää.

Vierailija
12/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät kertomatta jotain. Olette itse kiusanneet ja tehneet ilmoituksia niin paljon, että vähemmästäkin sekoaa, kuka tahansa. Onko nyt hyvä mieli kun saitte hajoitettua perheen?

Vierailija
13/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita uudestaan lastensuojeluun. Miten saat tiedot noista jutuista mitä alakertalainen väittää? Tuleeko hän kertomaan? Jos tulee nauhoita tilanne. Voitko antaa hälle s-postiosoitteesi tai puh.numerosi? Jos voit saisit todisteita kirjallisena. Tuo nainen pitää saada hoitoon pian. Vainoharhainen on . Oletko nähnyt lasta , missä kunnossa hän on?  Voit myös ilmoittaa poliisille. Toimi!

Vierailija
14/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kerrostalon asunnossa jossa suihkun vesi muuttui tulikuumaksi jos samaan aikaan keittiössä käyttää hanaa.

Tuollainen skenaario on joten kuten mahdollinen, mutta ei kukaan sitä tahallaan tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä