Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvamahis 5 päivää ennen ovulaatiota?

17.01.2014 |

Moikka!

Tietääkö kukaan miten todennäköistä on että tulisi raskaaksi 5 päivää ennen ovista?

Kakkonen on suunnitteilla mutta emme vielä ole päättäneet koska.. mutta siis 5 pvää ennen ovista touhuiltiin (oviksen siis luulen tunnistavani sillä koko alavatsaa vihloo niin pahasti että hyvä kun sohvalta pääsee ylös, tämäkin kesti melkein 2pvää).. heti oviksen jälkeen kuitenkin on alavatsaa pikkasen jomotellut/särkenyt aamusta iltaan.. nyt muutama päivä ollut ruokahaluttomuutta ja välillä huono olo tulee, päänsärkyä, jääkylmä (mikä toki voi johtua pakkasista) ja aivan kamala väsyms!!! Viime viikolla vatsa oli löysällä ja tällä viikolla taas enemmän "ummetuksen" tapasta. Eilen alkoi kovemmat menkkamaiset kivut, vaikka menkkojen pitäisi alkaa n. 20 pvä.. on tää niin jännää :D voihan se myös olla että itse kehittelen toivossa näitä oireita....

Lapsi on enemmän kuin tervetullut jos on tullakseen.. mutta mikäköhän on mahis kun 5 pvää ennen ovista on aika pitkä aika...

Kiitos teille vastaajille :)

Kommentit (1)

1/1 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri tuli raskaaksi pitkän yrittämisen jälkeen taukokierrosta, jossa seksiä viis päivää ennen ovista ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla