Mun mummo haukkuu mua läskiks
Sanoi että jos haluan tietää niin pitää syödä vähemmän että laihtuu. Kiitti tää oli mulle uutta tietoo. Ja kyllä vanhukset ymmärtää mitä puhuu en hyväksy tollasta paskaa keltään Prkle.
Kommentit (16)
Oliskohan muistisairaus? Se voi muuttaa ihmisen ilkeämmäksi.
Kohtalontoveri täällä hei. Mummu haukkuu kaiken: asunnon, auton ja puolisonkin. Kaikki pitäisi olla uutta ja prameaa, vaikka lainarahalla. Aina jos joku eroaa, kuolee tai sairastuu, on se ilon päivä kun voi kavereille juoruta. Radiosta kuultu lause on ehdottoman totta, oli se sitten kuka tahansa sanonut. Me selviämme mummosta juttulemalla sisarten ja sukulaisten kanssa, sillä kaikki tietävät hänet höppänäksi ja ilkeäksi. On sitä kaikille ja mummun kotkotuksille vain nauretaan, kukaan ota niitä tosissaan.
Jos kukaan muu ei saa totuutta sanottua, niin onneksi mummolla on vielä pokkaa. Go mummo!!
Onneksi tajuat sen, ettei tuollaista tarvitse kuunnella. Olipa sukulainen tai ei, mitä tahansa ei sanota toiselle.
Mummolla on ongelmia, mutta ne eivät ole sinun ongelmiasi.
Jotkut mummot on jo sen verran höperöityneitä, ettei kaikkea kannata ottaa tosissaan. Ilkeästi sanottu.
Mummoiässä ei tarvitse enää mielistellä ketään. Saa sanoa asiat niin kuin ne ovat. Ota mummon neuvosta vaari!
Meillä jo edesmennyt mummo kommentoi ihan jokaiselle ylipainosta eikä todellakaan ollut muistisairaudesta kyse. Luulen että enemmän liittyy siihen että heidän nuoruudessaan ei ylipainoisia ollut.
Mulla oli samanlainen mummo, haukkui ja syyllisti kaikkia jostain asiasta. Sitten kitisi miksei kukaan käy kylässä tai soita. Oli sellainen koko ikänsä, eli ei mistään muistisairaudestakaan ollut kyse. Onneksi toinen mummoni oli maailman ihanin ihminen.
Sano mummollesi: "Itse olet vanha. Ja läskistä on sentään mahdollisuus päästä eroon, mutta vanhuus vain lisääntyy koko ajan."
Hyvä sinänsä että mummot kannustaa terveellisiin elämäntapoihin.
Ap. Puhuuko mummosi totta. Kerroppa tänne pituus ja paino.
Toivottavasti saa kauhean hoitopaikan kun semmoseen joutuu nauran räkäsesti
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samanlainen mummo, haukkui ja syyllisti kaikkia jostain asiasta. Sitten kitisi miksei kukaan käy kylässä tai soita. Oli sellainen koko ikänsä, eli ei mistään muistisairaudestakaan ollut kyse. Onneksi toinen mummoni oli maailman ihanin ihminen.
Tuli mieleen, kun meidänkin mummo valittaa, ettei kukaan koskaan käy. No, serkku otti lapset mukaan ja pyöräilivät 10 km päästä mummolaan kesäkuumalla. Mummu oli pihalla tonkimassa kukkapenkkiä ja hetken juteltuaan haki lapsille mehua. Aikuisille sanoi, ettei ala heitä nyt passaamaan, kun on huono päivä kunnon puolesta. Menkää naapurin sukulaiselle käymään, hän voi teille kahvit tarjota 🤣
Laihana mulla oli mielenterveysongelmia ja en halua samaan painoon enää koskaan. Että tässä sen huomaa ettei kukaan pidä musta vaikka olisin itse tyytyväinen.
Idiootti mummeli.