Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummit: missä tilanteissa hyväksyisit lapsenlapsesi homoseksuaalisuuden?

Vierailija
17.10.2020 |

Kerro näistä tilanteista.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mummi ei nyt ymmärrä kysymystä. Miten hyväksyn että hänellä on pää tai miten hyväksyn että hänellä on napa? Ihan yhtä järkeviä kysymyksiä kuin ap:n esittämä.

Vierailija
22/42 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä minun hyväksyntääni kysyttäisi? Jokainen tekee omat ratkaisunsa, en minä ole vastuussa oikeista tai vääristäkään valinnoista, joita lapsenlapsi tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin missä tilanteessa? En itsekään ole hetero (olin kaapissa ennen). Hienoa jos uskaltaa olla jo nuorena oma itsensä . Minä en uskaltanut ja menin miehen kanssa naimisiin ja hankittiin pari lasta.

Vierailija
24/42 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se asia mummoa pitäisi haitata, hän on jo saanut lapsenlapsia.

Vierailija
25/42 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti varmaan surisin tilannetta, ettei suku jatku. Ei kaksi kikkeliä voi saada lapsia.

Vierailija
26/42 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti varmaan surisin tilannetta, ettei suku jatku. Ei kaksi kikkeliä voi saada lapsia.

Kaksi kikkeliä voivat adoptoida. Ei aina kikkeli ja pimppikään voi saada.

Vierailija
27/42 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi tilannetta, missä en hyväksyisi sitä, tai oikeammin lapsenlapseni ei tarvitsisi minun hyväksyntääni. 

Kyllä lapsen tulee tuntea itsensä hyväksytyksi. Aina.

Vierailija
28/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😺

Vierailija
29/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sukulaisen seksuaalinen suuntautuneisuus sukulaisen "hyväksyntää" vaadi.

Aivan järjetön kysymys.

Vierailija
30/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlasten seksielämä ei kuulu mummoille, eikä papoille.

Vierailija
31/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi hyväksyä

Vierailija
32/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mummi kuvitelee että hänen hyväksynnällään on mitään väliä kellekään? Ihmetyttää tämä nykyajan touhu, kun porukka kuvittelee itsetää ihan liikoja suhteessa toisiin ihmisiin.

Vierailija
33/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se mummin päätettävissä? Olisin surullinen, jos noin on päässyt käymään ja rukoilisin eheytymistä.

Olen uskovainen ja pidän kommenttiasi aika idioottimaisena. Vaikka olenkin uskovainen, niin ymmärrän, etteivät homot eheydy yhtäkkiä heteroksi. Sama kuin yrittäisin eheyttää sinut oravaksi.

Vierailija
34/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Jumalaan (ja Jeesukseen), ja tottakai hyväksyisin. Olisin jopa iloinen asiasta jos hän olisi sen minulle halunnut kertoa. Se vain tarkoittaisi että olisimme läheisiä.

Vierailija
35/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun poikani sai yhteisen lapsen miesystävänsä kanssa, joka vielä niihin aikoihin ei ollut käynyt sukupuolenkorjaushoidoissa.

Vierailija
36/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummit: missä tilanteissa hyväksyisit lapsenlapsesi homoseksuaalisuuden?

Jos lapsenlapsen koko aika menisi hom otellen ja ho mojen kanssa pörrätessä, toivoisin että hän pystyisi hyödyntämään hom outtaan jollakin tavalla ja saisi muodostettua siitä elinkeinon itselleen, samaan tapaan kuin Bo elius, suuri ammattiesinntyjien määrä tai elokuvien ja tv sarjojen kiintiöh omot ovat tehneet.

Pelimaailman huipulle on noussut lukuisia koko lapsuutensa pelanneita ihmisiä ja samanlaista määrätietoisuutta haluaisin ho mon lapsenlapsenikin osoittavan omalla erikoisosaamisen taidoillaan.

Kannattaisi sitten alkaa oikein urakkaho moksi, tehdä ho moudestaan ammatti ja ellei muuhun kykene, menisi myymään per settään vaikka Berliiniin, kuten Andy Mccoy älykkäästi mainitsi kun joku toimittelija kyseli mitä hän aikoo tehdä isona kun musiikintekeminen lakkaa.

Vierailija
37/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysymyksenasettelussa on monta asiaa, mitä en ymmärrä.

Vierailija
38/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kysymys tämä on; eihän homoseksuaalisuus ole mitenkään tilannesidonnainen ominaisuus??

Vierailija
39/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tilanteita, joissa voisin ymmärtää, mutta en hyväksyä. Koska uskon Jumalaan.

Mummi63

Minäkin uskon ja Jeesukseen, jonka elämän ainoa tarkoitus oli osoittaa, että Jumala rakastaa kaikkia. Jeesus toki vihasi kaltaisiasi, heitä, jotka tuomitsivat, ottivat Jumalan vallan itselleen. Mummu 65 v.

Vierailija
40/42 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nykyään ei hyväksy? Sehän on täysin normaali, luonnollinen asia, sen nyt jokainen tietää. Myös mummot.

Minulla ei ole yksikään isovanhempi enää elossa, mutta luulen, ettei kyllä kukaan heistä oikein tajuaisi. Toisen puolen isoäiti varsinkin eli koko ikänsä niitä vuosia kun oli nuori, eikä tajunnut vallitsevasta maailmasta yhtään mitään, hänelle homous olisi varmaan ollut kauhistus ja hirveä paikka. Hän oli hyvin vanhoillinen, itseäänkorostava ja tuomitseva ihminen. Toisen puolen isovanhemmat olivat sentään sydämellisisiä mutta hekään eivät olleet ihan ajan hermoilla. Esimerkiksi tatuoinnit peitettiin visusti, kun vierailtiin isovanhemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi