Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu pahaa lasten äidistä

Vierailija
17.10.2020 |

Tapailin reilut 6kk erästä miestä joka puhui lapsilleen pahaa heidän äidistä. Erosimme vasta ja yksi syy oli juuri tuo mihin sävyyn puhui ex-vaimostaan, etenkin lapsilleen. Minulta lopahti kiinnostus täysin kun huomasin miten vihainen ja katkera hän oli. Itse oli kuitenkin jättänyt vaimonsa jokunen vuosi sitten.

Hän tosiaan saattoi sanoa lapsille heidän tullessa viikonlopuksi että sinne se äitinne taas lähti miehiä vokottelemaan, kerran käytti jopa sanaa huoraamaan.
Ruokaillessa usein mollasi exäänsä sanomalla lapsille että täällä on hyvät ruoat toisin kuin äidillänne. Jos osti jotain lapsille niin kehui itseään kun hän ostaa ja äidillä ei ole varaa ja elatuksetkin menee muuhuin kuin lapsiin. Välillä kyseli kumpi on parempi, isä vai äiti. Ja vastasi itse että isä tietenkin. Lapset olivat tilanteessa usein vaikeina. Lasten lähtiessä äidille hän saattoi ihan suutahtaa että sinne te vaan lähdette ja jätätte minut tänne yksin. Teillä olisi asiat paremmin täällä. Tuollaisia nyt esimerkiksi. En ollut aina paikalla kun lapset olivat hänellä mutta kun olin niin nuo kommentit tuntuivat aina pahalta ja järkyttävältä. Ne ei olleet mitään vitsailua. Ja mietin mitä puhui kun en ollut kuulemassa. Usein sanoin miehelle ettei tuollainen ole sopivaa mutta vastaukseksi sain vain lisää exän parjaamista.

Jo yhdessä ollessamme halusin puhua ex-vaimolle asiasta mutta jotenkin kai toivoin että saisin miehen rauhottumaan mutta ei. Nyt olemme eronneet miehen kanssa ja asia vaivaa edelleen. Tekisi mieli puhua hänen ex-vaimolle asiasta koska eihän tuollainen tee hyvää lapsille.
Enkä tosiaan usko että lasten äiti on mitenkään huono äiti, että juoksisi miesten perässä, ei ruokkisi lapsia kunnolla tai että tuhlailisi elatuksia turhuuksiin tms. Mukavan oloinen nainen joka selvästi rakastaa lapsiaan. Ja lapset olivat hyvin hoidettuja ja puhuivat äidistään rakastavasti. Naisella hyvä työ ja uskon että taloudellisestikin huolehtii lapsista hyvin.

Niin, kannattaako minun ottaa yhteyttä naiseen? Lapset ovat 6- ja 8-vuotiaat.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et itse siinä mitään menetäkään, jos puhut äidille.

Äidin reagointi sitten ratkaisee sen, onko kertominen hyväksi lapsille. Mutta eipä tuojärin hyvältä kuulosta nytkään, joten voiko mennä paljon pahemmaksi.

Vierailija
2/2 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on tuon exäsi lasten äidin yhteystiedot, ota ihmeessä yhteyttä häneen. Nyt olette siinä mielessä samassa asemassa, että olette saman miehen exiä.

Jos mahdollista, niin voisit ehkä hakeutua juttelemaan myös niiden lasten kanssa siitä, miltä heistä tuntuu, kun isä puhuu ikävään sävyyn heidän äidistään. Tuollainen jatkuva äidin mollaaminen tuntuu varmasti ahdistavalta, vaikka väitteet eivät täysin perättömiä olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän