Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vieneet pieniä lapsia koronatestiin?

Vierailija
17.10.2020 |

Mikä on suositus tällä hetkellä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi, vaikka olisivat pieniä vielä. Kidutusta.

Vierailija
2/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on jos kipeänä on ja altistumisen saanut.

Vierailija
4/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie edes koululaisia enää. Taitoen leviämistä ei edes yritetä sada loppumaan, pidetään kaikki paikat auki ja parinvaihtobileetkin ok, aikuiset saa leikkiä, et kaikki mahdollinen leviää ja sit näitä lapsia saa kiusata jatkuvalla testauksella, kun eivät voi mitään sille et flunssaoireita paköstikin saavat.

Vierailija
5/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole otettu 2-vuotiasta testiin.

Vierailija
6/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko viedä, jos meinaa päiväkotiin lapsen saada vietyä ja itse töihin. Nuha nyt harvoin loppuu kolmessa päivässä.

Aiemmin oli ohje, että koko perhe testataan. En tiedä, vieläkö tarvitsee kaikki testata. Kerran testattiin meidän auto kokonaan (minä ja 3.lasta). Ihan käskivät tulla elokussa näin.

Vierailija
7/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän testaamisen tärkeyden ja järkevyyden. Mut toisaalta tuntuu järjettömältä syytää miljooniaa, jopa miljardista voidaan puhua, tähän testaukseen, kun tautien annetaan levitä aika holtittomasti. Kuinka kauan tällainen on mahdollista? Luotetaanko nyt ihan sokeina siihen, että rokote tulee, vai mitä ihmettä tässä meinataan.

Vierailija
8/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko viedä, jos meinaa päiväkotiin lapsen saada vietyä ja itse töihin. Nuha nyt harvoin loppuu kolmessa päivässä.

Aiemmin oli ohje, että koko perhe testataan. En tiedä, vieläkö tarvitsee kaikki testata. Kerran testattiin meidän auto kokonaan (minä ja 3.lasta). Ihan käskivät tulla elokussa näin.

Ei ole kellään oikeutta kysellä toisten testitulosta. Hoitoon voi viedä ilman testausta.

Vierailija
9/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole enää ohje että lapsia pitää testata. Koululla eikä hoitopaikalla ole oikeutta vaatia testausta. Kolme päivää kotona ja kouluun

Vierailija
10/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ymmärrän testaamisen tärkeyden ja järkevyyden. Mut toisaalta tuntuu järjettömältä syytää miljooniaa, jopa miljardista voidaan puhua, tähän testaukseen, kun tautien annetaan levitä aika holtittomasti. Kuinka kauan tällainen on mahdollista? Luotetaanko nyt ihan sokeina siihen, että rokote tulee, vai mitä ihmettä tässä meinataan.

Minkä sille voi, että ihmiset ovat niin v.... tun tyhmiä, mitään vastuuta ei itse oteta, jos ei vankeudella uhata.

Vierailija
11/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ketjun ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kellään oikeutta kysellä toisten testitulosta. Hoitoon voi viedä ilman testausta.

Terveyskeskuksesta siis annettiin tämä ohje, että kouluilla ja päiväkodeille ei ole mitään oikeutta vaatia testiä saatikka tuloksia. Päiväkotiin ei saa viedä sairasta lasta, mutta jos nenä vähän vuotaa ja lapsi on muuten hyvövointinen niin voi viedä, maalaisjärkeä voi kuulema käyttää. Tämä on sekä terveyskeskuksen, että päiväkodin ohje. Tietysti jos tiedossa on altistuminen, asia on eri. Tällaista ainakin täällä Itä-Suomessa. Jokainen lasten kanssa työtä tekevä tietää, että ne sairastelee paljon, eikä siitä tarvitse lietsoa mitään paniikkia.

Vierailija
12/12 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pikkulapsia testiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä