Haluaisin itseäni nuoremman miehen, mistä sellaisen löytäisin? Olen 28v
Ja haluaisin maximissaan 21v miehen. Mistä bongaan sellaisen ja miten saan sen?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Meet steissille, niin sieltä löytyy..eikä tarvitse itse tehdä mitään
Mikä on steissi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö luonteella ole mitään väliä?
On, tykkään jos se on vähän ujo ja kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Baarista tai tinderistä. Miten olet noin avuton?
En tykkää Tinderistä kun siellä tulee matcheja mutta kukaan ei puhu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän tulee alanuolia? Eikö ihmisellä saa olla preferenssejä?
Koska ei voi olla niin vaikeaa. Vai halusitko pohjimmiltaan jotain ihmettelyjä preferensseistä? Ihan normi juttu, että jotku tykkää vähän nuoremmista. Kyse on aikuisista kumminkin, niin ei ongelmaa.
Miksi Vauva palstalla suhtaudutaan niin vihamielisesti ikäeroihin. Mitä jos sielunkumppania ei vaan löydy omasta vuosimallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei voi olla niin vaikeaa. Vai halusitko pohjimmiltaan jotain ihmettelyjä preferensseistä? Ihan normi juttu, että jotku tykkää vähän nuoremmista. Kyse on aikuisista kumminkin, niin ei ongelmaa.
Ei se ole normaalia ap:n tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole normaalia ap:n tapauksessa.
Miksi ei?
Siitä vaan kunhan olet tietoinen, että kovin pitkäaikaista suhdetta, et voi saavuttaa noin nuoren kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan kunhan olet tietoinen, että kovin pitkäaikaista suhdetta, et voi saavuttaa noin nuoren kanssa.
En etsi avioliittoa tai lapsia. Ihan vaan tapailua ja suhdetta.
Miksei nainen saisi tykätä nuoremmista miehistä? Tämäkin keskustelupalsta on täynnä vanhoja ukkoja jotka himoitsevat nuorempia naisia, se on siis ok? Minusta naisella on yhtälailla oikeus pitää nuoremmista ja kokemuksesta voin kertoa että suhde nuoremman miehen kanssa sujuu erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen saisi tykätä nuoremmista miehistä? Tämäkin keskustelupalsta on täynnä vanhoja ukkoja jotka himoitsevat nuorempia naisia, se on siis ok? Minusta naisella on yhtälailla oikeus pitää nuoremmista ja kokemuksesta voin kertoa että suhde nuoremman miehen kanssa sujuu erittäin hyvin.
Koska tällä palstalla nainen ei yksinkertaisesti saa haluta mitään. Vain miehen halulla ja toiveilla on merkitystä. Kaikki muu saa alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö luonteella ole mitään väliä?
On, tykkään jos se on vähän ujo ja kiltti.
Oispa mut ottanut joku aikuinen nainen hellästi aikoinaan. Ujo ja kiltti olin. Mutta enhän mä baareissa pyörinyt. Kirkon raamattupiieistä mut ois löytänyt. Oisin varmaan palanut tulessa, jos kokenut nainen ois vaan ohjannut mut päättäväisesti hoitoonsa.
Suvaisemattomuus on ehtymätön luonnonvara. Kyllä kaikille riittää nuorempaa tai vanhempaa, kunhan jaksaa etsiä. Itse olen aina pitänyt vanhemmista naisista, mutta ymmärrän toki toisin ajatteleviakin. Tärkeintä on kuitenkin se yhteensopivuus henkisesti. Joskus ihmettelen miten ahtaasti osa porukkaa tuntuu ajattelevan. Kuitenkin siihen heillä on oikeus.
Meet steissille, niin sieltä löytyy..eikä tarvitse itse tehdä mitään