Vanhempien miesten ja parikymppisten tyttöjen seurustelusuhteet estettävä
Tuollaiset suhteet ovat traumaattisia ja vahingollisia kasvavalle nuorelle. 20-vuotias tyttö ei ole valmis sellaiseen eikä kypsä antamaan suostumustaan tai mielipidettään haluaako olla suhteessa vai ei.
Kommentit (10)
Itse olen 21v nainen enkä ainakaan seksuaalisessa mielessä laisinkaan kiinnostunut vanhemmista miehistä, mutta typerää olisi sellaiset suhteet kieltääkään. Musta vanhempi nainen ja nuori mies on kiva yhdistelmä - voin nähdä itseni 10-20 vuoden päästä sellaisessa suhteessa.
Päin vastoin! Jos nelikymppisellä miehellä on naisen tarve, sellainen parikymppinen on hänelle juuri sopiva puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin! Jos nelikymppisellä miehellä on naisen tarve, sellainen parikymppinen on hänelle juuri sopiva puoliso.
No ei nelikymppinen sentään. Sehän voisi iän puolestaan olla jo sen parikymppisen isä (paitsi tietysti jos kyseessä on 29v ja 41v).
Kakskymppinen ja kolmikymppinen on vielä hyvä yhdistelmä, sukupuolesta riippumatta.
Huoli parikymppisistä on turha.
Nythän vihreät haluavat, että suojaikäraja lasketaan 16 vuodesta 12 vuoteen.
Siinä on todellista huolenaihetta.
Emma K. kirjoitti:
Huoli parikymppisistä on turha.
Nythän vihreät haluavat, että suojaikäraja lasketaan 16 vuodesta 12 vuoteen.
Siinä on todellista huolenaihetta.
Ei kai oikeasti? Onhan tää vitsi? Se taisi olla ihan totta kun joskus jostain luin artikkelin, että Suomessa on pohjoismaista eniten pedofiilejä.
Itse olen 44 vuotias mies ja muillekin 22v! Ihan kivasti sujuu seksi ja kaikki muukin!
Moi taas Ikis! Sinä se jaksat tehtailla näitä samoja aloituksia ja hönöt vastailee ihan tohkeissaan.
Eikö kukaan saa hommattua tälle bännejä?
😁
Heräsit näin myöhään? Taidat olla lomalla oleva opettaja?