Himoksella viikonloppuna satojen ihmisten parinvaihtobileet koronasta huolimatta – ”Aikuiset leikkivät keskenään sovitusti” ”Ei heppi tanassa mökistä toiseen”
Toimitusjohtajan mukaan Himos Areenalle on tulossa 100-200 henkeä. Iltalehden tietojen mukaan alueella kokoontuvat parinvaihtajat.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7b7d1107-42ef-40a0-8f87-f9f2fed9ef81
Kommentit (395)
En ole koskaan käynyt Himoksella, eikä tarvitse mennäkään. Näyttää olevan irstailijoiden paikka.
"ollaan sormet ristissä sitten". Olisivat vain himokselle jalat ristissä.
Olen mielestäni vapaamielinen (no, en varmaan nykypäivän mittapuulla) mutta en mahda sille mitään että minua alkaa naurattaa ja yököttää kun kuvittelen miten leirikylän ovat vallanneet hiukan keskivartalolihavat ja kakkulapäiset keski-ikäiset pirkot ja maurit, jotka köyrivät siellä toisiaan jotkut "kinky-hepenet" valahtaneen vartalon päälle pingotettuina.
Sitten ajellaan takaisin kaupunkiin ja palataan avokonttorin arkeen köhimään koronaa ja nielukuppaa yhteiseen ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Himos boikottiin.
no kyllä. iljettää kyllä sekin missä kunnossa paljut mahtaa olla tuon viikonlopun jäljiltä.
Niin sä meinaat että niissä ei muina viikonloppuina harrasteta seksiä? Ei nuoriso juhannuksena, ei normi pariskunta lapsivapaana viikonloppuna...
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni vapaamielinen (no, en varmaan nykypäivän mittapuulla) mutta en mahda sille mitään että minua alkaa naurattaa ja yököttää kun kuvittelen miten leirikylän ovat vallanneet hiukan keskivartalolihavat ja kakkulapäiset keski-ikäiset pirkot ja maurit, jotka köyrivät siellä toisiaan jotkut "kinky-hepenet" valahtaneen vartalon päälle pingotettuina.
Sitten ajellaan takaisin kaupunkiin ja palataan avokonttorin arkeen köhimään koronaa ja nielukuppaa yhteiseen ilmaan.
Etpä taida olla vapaamielinen. En itse ole tippaakaan kiinnostunut parinvaihdosta, mutta ei hetkauta suuntaan eikä toiseen jos toiset sitä harrastavat. En ymmärrä mikä siinä ihmisiä ällöttää? Kai nyt aikuiset ihmiset vapaaehtoisesti saavat sopia keskenään mitä haluavat? Kellekään ei tehdä mitään pahaa. Ihan ok, toivottavasti heillä on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneistön syysorgiat.
Yhh.Siis minä käsitän hyvin sivistyneen ihmisen sellaiseksi, joka on pitkälle opiskellut, lukenut, nähnyt maailmaa paljon.
Esimerkiksi joku professori, että proffat ja neurogirurgitko sielä sitten paneskelee ristiin rastiin joidenkin diplomaattien ja valtion päämiesten kanssa?
Luulin ennen että näissä käy Temppariporukka ja sen tyyliset.
Eiköhän ne professorit pane ihan siinä kuin rekkakuskitkin, vai mitä ihmettä luulit.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa kyllä nyt kolahtaa Himoksen johdon omaan nilkkaan ja pahasti. Kuka teille enää asiakkaaksi tulee tämän jälkeen?
Ehkä he on tietoisesti päättäneet viedä Himoksen brändiä tähän suuntaan?
Himokkaasti Himoksella. Himoksella tyydytät himosi. Anna intoHimosi viedä. Himoksella ei pihdata. 🍆🍑
On tässä kyllä niin tekopyhää kommentointia, nää samat ihmiset on juuri tungeksineet jossain baarissa, kylpylässä, ostoskeskuksessa, urheilutapahtumassa, ravintolassa ja teatterissa. Koko ajan näkee näitä facebookissa. Ja kaikki ei ole ollut liikkeellä edes oman puolison kanssa. Luuleeko nää, että se korona tarttuu panemalla? Kyllä te olette sen jo saaneet sieltä jääkiekkopelistä ja pubista yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä taida olla vapaamielinen. En itse ole tippaakaan kiinnostunut parinvaihdosta, mutta ei hetkauta suuntaan eikä toiseen jos toiset sitä harrastavat. En ymmärrä mikä siinä ihmisiä ällöttää? Kai nyt aikuiset ihmiset vapaaehtoisesti saavat sopia keskenään mitä haluavat? Kellekään ei tehdä mitään pahaa. Ihan ok, toivottavasti heillä on hauskaa.
No en kai minä siellä minkään kyltin kanssa partioi, että palakaa parinvaihtajat helvetissä. Totta kai kukin saa tavallisesti tehdä mitä haluaa (tosin korona-aikana pidän tätä kyllä oikeasti kyseenalaisena). Mielikuva heidän touhuistaan on minusta kuitenkin hupaisa ja jokseenkin vastenmielinen ja siitä nyt veistelin huumoria. Varmaan heidän mielestään esimerkiksi mielikuva minusta käymässä vessassa olisi vastenmielinen, mutta lienee silti ilmiselvää, että minulla on siihen oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Turvavälit????
Kahden metrin dildot käytössä?
Hyi miten kukaan kehtaa leuhkia tuollaisilla,, jos mun mies ehdottaisi jotain noin Sairasta, se olis heti ero,, toivottavasti ei järjestetä,, sairasta, sairasta perverssiä
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, ihan turvallista tuo on, kunhan pestään kädet, käytetään suojaimia ja pidetään turvavälit.
Juu juu ihan varmasti käyttävät suojaimia. Kuka panee maski naamalla?
Mikä sinua vaivaa toisten paneskelussa? Itsekin olet alkusi saanut tuossa hommassa. Ties vaikka putkimies käynyt isäsi poissaollessa.
Vierailija kirjoitti:
"Pyöriä vuokraavat" :D ai että. Semmonen.
Että sellaisia pyörähulluja.
Onpas kummallinen ketju näin kinkyn näkökulmasta. Sanottakoon heti alkuun, että EN hyväksy näiden bileiden järjestämistä korona-aikana, eikä tulisi mieleenkään itse riskeerata omaa tai muiden terveyttä menemällä sinne nyt.
Mutta noin muuten on pakko kyllä ihmetellä kommenttienne sävyä. Millä lailla teiltä on toisten seksuaalisuus pois? Jos ette ymmärrä parinvaihtoa niin ok, ei se kaikille sovikaan. Mutta että oikein toisten ikää, ulkonäköä ja älykkyyttä pitää arvostella tietämättä yhtään, mistä ja kenesrä puhutte. Oma ystävänne, työkaverinne, veljenne tai äitinne saattaa käydä noissa bileissä.
Mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Himos boikottiin.
no kyllä. iljettää kyllä sekin missä kunnossa paljut mahtaa olla tuon viikonlopun jäljiltä.
Niin sä meinaat että niissä ei muina viikonloppuina harrasteta seksiä? Ei nuoriso juhannuksena, ei normi pariskunta lapsivapaana viikonloppuna...
Vedessä paneminen on vaikeaa.. jotenki se vie luonnollisen kosteuden pois. Tämä vain oma kokemus :D
Tautista porukkaa. Ei ole vaan korona vaan myös kuppa, tippuri, klamydia ja herpes. Joku raja pervot nyt!
Mitä suojaimia?