Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko anaaliyhdyntä raskausaikana turvallista?

Vierailija
15.01.2014 |

Heippa, olen 37 vk raskaana ja jostain syystä kovin perso anaaliseksille juuri tällä hetkellä. En tiedä miksi, mutta tuntuu paremmalta nyt kuin tavallinen ja ainakin paljon paremmalta kuin ilman raskautta. Metin vain tulehdusriskejä. Onko muilla ollut ongelmia asian kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti tulehdusriskikin ja itse sain järkyttävän kipeät peräpukamat loppuraskaudessa juurikin tuon takia. Jouduin jopa olemaan yön tarkkailussa kun oli niin kauheat kivut.

Vierailija
2/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se muuten turvallista, mutta jos odotat poikalasta ja otat perseeseen, se poika ottaa helposti mallia ja siitä tulee homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittelisi anaaliyhdyntää raskauden aikana.

t. Terveysalan ihminen

Vierailija
4/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta minkäänlainen yhdyntä ei ole välttämätöntä raskauden aikana. Pitäisi keskittyä vauvaan, ei seksiin ja omiin mielihaluihin. Ja on sairasta rakastella, kun oma lapsi on niin lähellä. Eli ei anaaliseksille. Mutta tämä on vain minun mielipide.

Vierailija
5/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:59"]

Minusta minkäänlainen yhdyntä ei ole välttämätöntä raskauden aikana. Pitäisi keskittyä vauvaan, ei seksiin ja omiin mielihaluihin. Ja on sairasta rakastella, kun oma lapsi on niin lähellä. Eli ei anaaliseksille. Mutta tämä on vain minun mielipide.

[/quote]

Mielipiteesi on ihan jostakin toiselta aikaudelta ja toisesta maasta kuin Suomesta vuonna 2014.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan