Disperiini ja raskautuminen?
Olen useasti lukenut et joku on käyttänyt disperiiniä ja tullut raskaaksi ja myös keskenmenoja on onnistuttu välttämään.
Eli onko tässä jotain perää, voiko se toisaan auttaa vain onko vain sattunut raskautumaan jostain ihan muusta syystä kuin disperiinin käytöstä?
Kommentit (2)
Toisesta kysymyksestäsi huomasin, että olette yrittäneet vauvaa jo 2 vuotta. Todella ikävää, ettei ole tärpännyt. Oletko kysynyt lääkäriltäsi disperiinin käytöstä? Itse asiassa minäkin satuin kerran törmäämään yksille sivuille netissä, jossa kerrottiin, että muistaakseni amerikkalaistutkimuksen mukaan disperiini saattaisi edesauttaa raskautumista. Tuolla vauvakuumepuolella en kuitenkaan halunnut ruveta kannustamaan disperiinin syöntiin, koska kohta siitä voisi tulla samanlainen villitys kuin jostain greippimehusta. Disperiini on kuitenkin lääke, toisin kuin greippimehu. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Voisithan kuitenkin kysyä lääkäriltäsi asiasta. Jos hän antaa sinulle suostumuksensa, niin voisit huolettomin mielin kokeilla disperiiniä.
Toivon sinulle kovasti plussaonnea!!!
neronja rv 34+0
Mulla sellainen historia, että ensin 2 lasta ihan normaalisti, sitten 2 keskenmenoa, sitten 1 lapsi, sitten 8 keskenmenoa. Kaikki tutkittiin ja mitään ei löytynyt.
Sitten tulin taas raskaaksi ja aloitin heti disperiinin syönnin, muistaakseni 1 kpl 50mg:n/pv. Ja kun " olisi" pitänyt olla kuukautisten aika, lopetin viikoksi disperiinin syönnin ja jatkoin 12-15 viikolle asti.
Raskaus meni hyvin loppuun.
Sitten yritimme viidettä lasta, enkä aloittanut disperiinin syöntiä, sain taas keskenmenon.
No, nyt odotan sitä viidettä vihdoin rv 39+3 ja aloitin taas heti alussa disperiinin syönnin ja hyvin on mennyt!