Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saan miehen pettämään?

Vierailija
14.01.2014 |

Luit oikein jep. Tunteita ei enää ole, hän on vain ystävä kenen kanssa asun, en tiedä miten kauan jaksetaan. Yhteinen lapsi 10v. Mies ei IKINÄ sanoisi että haluaa erota, vaikka kuinka huonosti menisi niin hiljaa on ja pysyy. Itse en jaksa ottaa asian puheeksi koska hänen kanssaan ei yksinkertaisesti VOI jutella, ja se on ihan totta - ei minkäänlaisesta tunteellisesta tai vakavasta pysty juttelemaan joka myös vaivaa mua paljon koska itse olen syvä ihminen joka tykkää pohtia asioita. Hän ei käy ulkona IKINÄ. Miten saisin häneltä reaktion että voitaisi edes jutella ja edetä tässä hommassa, tämä on väärin kaikkia kohtaa. Kaikilla on vain yksi elämä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, jos vain käyt hakemassa avioeropaperit ja lyöt ne miehelle allekirjoitettavaksi. Jos haluaa pelastaa liiton alkaa puhumaan, jos ei niin sitten olet vapaa etsimään miehen joka puhuu.

Tai jos ette ole naimisissa niin ilmoitat haluaako olla viikonloppu- vai viikkoisä ja alat laittamaan lusikkaa jakoon.

En laittiaisi rahojani likoon sen puolesta että mies pettämisen jälkeen puhuisi sitäkään vähää mitä aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla