Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla ongelmana miehen laukeamattomuus

Vierailija
13.01.2014 |

Olemme molemmat n. 35v, 3 lasta, yhdessä teini-iästä. Avioliitto ei mikään mahtava, mutta ihan jees. Miehellä ei mikään hurja libido ollut koskaan, mutta viimeiset ehkä 2-4 vuotta olen huomannut, että kestää tosi kauan, että hän laukeaa seksissä. Harrastamme seksiä ehkä kerran 10 päivässä keskimäärin, ja silti pitää olla runsaasti käsipeliä, suuseksiä jne. ja ehkä vasta yli 2-3 viikon seksittömyyden jälkeen mies laukeaa muissakin asennoissa kun niin, että makaan mahallani ja hän tulee takaa päin. Esim. perinteisessä lähetyssaarnaajassa ei ole ainakaan vuoteen enää lauennut. Tiedän että miehellä on aika pieni penis ja toisaalta minulla etenkin lasten jälkeen huomattavasti löystynyt ja välillä myönnnän haaveilevani mitä eroa mahdollisesti olisi jos olisimme yhteensopivammat. Joskus itse asiassa tykkään enemmän siitä, ettei ole minkäälaista esileikkiä koska silloin on mahdollisuudet että olisin kuivempi ja edes jotakin tuntisin. Erektio miehellä kyllä pysyy ihan hyvin, mutta ehkä vain pari kertaa kuussa hän laukeaa. Se jotenkin vie minulta itsetuntoa pois joka kerta ja tiedän, että häntäkin ärsyttää sekä omasta puolesta että siksi kun saatan kysyä jotakin, että eikö tullut tms. Toisaalta joskus se on kivakin kun eit artte lähteä pesulle mutta itse sai tyydytyksensä... Onko muilla samaa ongelmaa. Mietin että jos jo nyt on näin epäviriili, onko meillä enää mitään seksiä viiskymppisenä ja sen jälkeen...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään aika harvinainen tai ainakin arkaluontoinen ongelma.

Oletteko puhuneet asiasta? Ehkä kannattaisi, ja jotain terapiaakin tai vastaavaa miettiä. Onko mies itse tyytyväinen tilanteeseen? Ehkä hänellä on vilkas seksielämä oman käden kautta ja teidän yhteinen vain ei jotenkin tuota tyydytystä. Puhukaa!

Vierailija
2/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jumpannu lantionpohjalihaksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tässä on ongelma? Ei se miehelle ole, jos sinä et siitä tee ongelmaa.

Ei minunkaan mies laukea aina, mutta ei se minua haittaa.

Vierailija
4/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma. Yhdessä ollaan oltu reilu viisi vuotta ja ollaan alle kolmikymppisiä. Mies ei ole kuulemma koskaan lauennut kenenkään naisen kanssa ennen mua. Ainut keino, miten yleensä saan miehen laukeamaan on suihinotto, joka yleensä kestää yli tunnin. Aluksi asia vaivasi mua tosi paljon ja välillä olin jo sinut asian kanssa, mutta taas on alkanut asia painaa.

Miehen mukaan tässä ei ole mitään ongelmaa, vaan on ihan normaalia. Johtuu kuulemma siitä, että on teininä opetellut runkkaamaan niin voimalla, ettei seksi muun kuin oman käden kanssa tunnu kunnolliselta. Tosi kiva.

Nyt on taas asia alkanut itseä vaivata ja ei paljoa huvita seksiä harrastaa, vaikka mies kokoajan vonkaa. Ainut keino, miten mies tulee on pitkän seksitauon jälkeen. Oon jo itse miettinyt, että miten ihmeessä koskaan voidaan tehdä edes lapsia. Mies runkkaa hulluna ja spruittaa spermat muhun?

Tuntuu, että monilla ongelmana miehen nopea laukeaminen. Itse oisin ikionnellinen, jos mieheni edes laukeaisi joskus.

onko muilla samanlaista tilannetta? Tuntuu olevan tosi harvinaista!

Vierailija
5/12 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että se, jos nainen hoputtaa ja painostaa laukeamaan voi latistaa tunnelman minimiin, mikä vaikeuttaa miehen laukeamista. Älä stressaa moisesta, kunhan molemmista tuntuu hyvältä.

Vierailija
6/12 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei aina laukea. Joskus on väsynyt, joskus on ottanut kaljan, joskus ei oo mitään syytä. Silti nautitaan seksistä. Eilen just harrastettiin seksiä, kumpikaan ei tullut mutta kivaa oli molemmilla. Ei Se laukeaminen ole aina pääasia.

Vierailija
7/12 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eksäni käytti mielialalääkkeitä, hänellä oli sama ongelma. 

Vierailija
8/12 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko usein miehen laukeamattomuus johtuu jostain lääkkeistä tai ylipainosta. Kyllähän sitä itsekkin saa muutaman oluen jälkeen hakata kalua, vaikka sängynpäätyyn ja tuntuu ettei tunnu miltään. ;)

T: M31w

Vierailija
9/12 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko ongelma sinulla vai miehellä?

Vierailija
10/12 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen on myös vaikea laueta. Varsinkin suhteen alussa ei usein lauennut ollenkaan. Nykyään, kun tunnetaan toostemme kropat paremmn ja tiedetään mikä toimii, saa melkein aina, mutta se voi olla kovan työn takana. Ei saa ollenkaan suuseksissä tai jos mä olen päällä, vaan vaatii täydellisen hallinnan liikkeestä.  Ilahdun aina, kun mies saa suhteellisen nopeasti eikä sen tarvitse rehkiä hikipäissään. Varsinkin, kun se tyyli jolla joutuu naimaan siinä lopussa ei ole mulle mitenkään älyttömän nautinnollista vaan sellaista pillun suuaukolla rämpyttämistä. Olen myös nähnyt miten mies runkkaa ja se on aika raivokasta. Mies ei myöskään eritysemmin pidä runkkaamisesta eikä juurikaan halua runkata nyt kun voi saada seksiäkin. 

tästä huolimatta meidän seksi on tosi hyvää ja sitä on aika usein. Mies haluaa vähintään joka toinen päivä tai kuulemma alkaa pää seota. :) Ja mun nautinto on miehelle erityisen tärkeä, hän haluaa aina että saan vähintään kerran. Vähän turhauttaa kieltämättä joskus, etten itse pysty saamaan miestä laukeamaan kuin makaamalla suunnilleen lahnana, mutta ehkä vielä joskus. Mies kumminkin tykkää siitä mitä teen ja pyytääkin sitä suihinottoa ja ratsastamista. Se ei vaan ikinä kanna ihan loppuun asti.

mies ei ole pieni enkä minä löysä. Miehen kertoman mukaan nämä samat ongelmat on olleet kaikkien muidenkin naisten kanssa. Me naiset vaan tuppaamme aina syyttämään itseämme. Eli jos nainen ei saa niin naisessa on vika, ja jos mies ei saa niin naisessa on vika. Olen yrittänyt ottaa tämän asian niin, että ihmiset nyt vaan on erilaisia enkä itsekään saa helposti, yhdynnässä tai suuseksissä en ikinä. Miksi sen pitäisi olla niin, että mies on joku ejakulaatioautomaatti, kun (onneksi) nykyään pidetään jonaika normaalina, ettei nainen saa yhdynnässä.  

Vierailija
11/12 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä läpi kaikkien miestenne käyttämien lääkkeiden sivuvaikutukset! Osalle saattaa löytyä helpotus ja apu :) Eli monet mm mielialalääkkeet jne vaikeuttavat laukemista - ko lääkkeen vaihto silloin toiseen.

Vierailija
12/12 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut ongelma tästä jo teini-iästä asti. Eniten asiaa pahentaa naisen itseään syyttävä reaktio. Jatkuvat utelut siitä, että mitä minä nyt taas tein väärin ja onko minussa jotain vika pahentavat asiaa aivan mielettömästi. Nyt ensimmäistä kertaa olen saanut naisen joka suhtautuu asiaan hällä väliä kulta-asenteella niin homma pikkuhiljaa on parantunut. Ongelmana on se että joillakin todella pienellä määrällä miehiä on hermosyitä todella vähän peniksen päässä. Myöskin esim. minun kohdallani ympärileikkaus pahensi vielä asiaa. Tyttöystäväni on todella tyytyväinen seksiin koska tyydytän hänet sitten muilla tavoin... Olen niitä tapoja olosuhteiden pakosta joutunut oppimaan. Naisten pitää nyt jo vähitellen ymmärtää se simppeli asia... Lakatkaa huolehtimasta ja tekemästä draamaa näistä tilanteista. Mikä siinä on niin vaikeaa??? Ei se erektio tai laukeaminen parane jos akka poraa vieressä vaan pahemtaa asiaa entisestään ja pistää miehen asemaan missä hän joutuu entistä enemmän yrittämään ja paineet laukeamiseen ja erektion kestoon vaan kasvavat. Ja näyttäkää miehelle, että haluatte heitä ettekä vaan odota, että teidä lähestyttäisiin. Halutkaa miestä, älkää seksiä. Kyllä se siitä sitten... Ja jos ei mene niin miksi se yhdyntä on aina se ainoa vaihtoehto. Allekirjoittanut on hoitanut lasten teon kotikonstein... Ja toimi hienosti. Tämä ongelma ei urologini mukaan ole kovin yleinen mutta sitä esiintyy kyllä silloin tällöin.