Tuhruvuotoa aina ennen kuukautisia, tuleeko silloin myös vaikka olisi raskaana?
Niin, tuossahan se jo tulikin.
Eli miulla on joka kuukausi ennen kuukautisia 2-7 päivää tuhrutteluvuotoa. Te joilla myös, oliko silloinkin kun sitten plussasitte?
Joka kuukausi tässä mietin onko se tuhrun alkaminen automaattisesti nega vai vasta varsinaisten kuukautisten alkamisesta..?
Kommentit (4)
Heippa Saffelson ja Hummingbird. Minulla joka kierrossa ollut se pari päivää tuhruttelua ennen menkkojen alkamista ja tuhru siis alkoi 7-9 päivää ovulaatiosta (kärsin myöhäisestä ovulaatiosta ja lyhyestä luteaalivaiheesta). Plussakierrossa ennen plussaa samanlaista tuhruttelua ei ollut. Sen sijaan vuosin vähän kirkasta verta dpo~4-6 minkä jälkeen vuoto loppui. 4+0 testasin selkeän plussan. Ruskeasta tuhruvuodosta kärsin 5+6 - 6+3 päivät ja tämän jälkeen vuotoa ei enää itsestään tullut. Raskaus todettiin myöhemmin keskeytyneeksi keskenmenoksi ja keskeytyslääkkeet sain 8+5. Nyt odottelen millaiseksi kierto palautuu lääkkeellisen tyhjennyksen ja kaavinnan jälkeen. Lyhyesti, minä siis raskauduin aiempien kiertojen tuhruttelusta huolimatta mutta raskaus myös epäonnistui. :( Tsemppiä teille ja toivottavasti Hummingbird hoidot tepsivät teillä!
Mulla myös vakiona tuhrun jälkeen aina menkat. Tietää siitä jo ounastella mitä tulossa lähipäivinä. 1 raskaus mulla takana ja se alkoi kyllä ilman _mitään_ oiretta. Ei tuhruja, jomotuksia, mitään. Vasta rv6 eka oire kun tissit kipeyty ja turpos.
Olen miettinyt samaa. Mulla saattaa helposti olla jopa 2 viikkoa sitä tuhrua. Joo tiedän, hormoneissa jotain vikaa ja sitä hoidetaan. Olin kerran raskaana jo. Pitkä kierto oli taustalla ja 2 viikon vuotoja. Sitten vuosin vähän enemmän ja sain positiivisen testin. Meni n. viikko ja sitten menikin kesken. Oon kovasti yrittänyt miettiä johtuiko keskenmeno tosta vuodosta josta edelleen kärsin. Mutta joo tulin raskaaksi vaikka vuosin tuhrua ja vähän enemmänkin. Toinen asia onkin sitten että kestääkö se raskaus eikä käy niinkun mulla :/