Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stalkkaakohan mun ikivanha ex-lähes-poikaystävä mua twitterissä?

Vierailija
13.01.2014 |

Pitkä (vajaa 10 vuotta) edes taas ihmissuhteemme, jossa oli sen loppuaikana myös seksiä mutta ei ikinä virallista seurustelua katkesi äkillisesti 12 vuotta sitten. Mitään, siis mitään yhteyttä ei olla pidetty.

Puolisen vuotta sitten avasin Twitter-tilin omalla nimellä. FN:ssa en ole koskaan ollut oikealla nimellä enkä sitä muutenkaan paljoa käytä. Twiittaamisesta olen nyt kuitenkin innostunut, ehkä yksi twiitti per päivä lähtee maailmalle. Ei hirveästi mitään henkillökohtaista, eikä mitään perheestä.

Sitten tässä yksi päivä huomasin, että tuo mies on uudelleentwiitannut mun (uudelleentwiitatun) twiitin. Se lukee ihan selvästi toiminnot-sivulla. En ole kertaakaan hakenut tätä ihmistä, hänen profiiliaan tai muutakaan. Eikä hän seuraa sitä ihmistä, jolta minä sen twiitin uudelleentwiittasin. Hän ei seuraa tietenkään minuakaan enkä minä häntä.

Pahoittelen sanan "twiitti" ja sen johdosten tiheää esiintymistä. Ymmärsitte varmaan kuitenkin, mitä on tapahtunut. En keksi mitään muuta kuin sen, että tämä ihminen on hakenut mua profiilinimellä, lukenut mun viestejä ja retwiitannut sieltä yhden joko tietämättä tai tietäen, että minä saan siitä tiedon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös siellä olla siksi että joku lukisi niitä twiittejä? Juu, en tajua tota, mä taidan olla turhaa fb:ssäkään kun ei kukaan siellä "stalkkaa" ts. lue mun juttuja.

Vierailija
2/6 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ole vielä todiste mistään stalkkaamisesta? Siis jos kerran käy katsomassa sun profiilia. Tai voihan niitä kertoja olla enemmänkin, mutta yhtä hyvin on saattanut jäädä tuohon yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi lukea sun twiittejä? Kyllä mä ainakin mielelläni katselen vanhojen tuttujen nettisivuja (kuvia instassa, facebookissa, twitterissä).

Vierailija
4/6 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli tämä on teidän mielestä "normaalia". Minä nimittäin jo huolestuin, että onko tämä jotain vaanimista. Mutta hyvä jos ei ole. Ajattelin vain, koska meillä jäi tosi monta asiaa puhumatta ja kesken, mutta nyt en häntä enää elämään kaipaa.

ap

Vierailija
5/6 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:06"]Ok, eli tämä on teidän mielestä "normaalia". Minä nimittäin jo huolestuin, että onko tämä jotain vaanimista. Mutta hyvä jos ei ole. Ajattelin vain, koska meillä jäi tosi monta asiaa puhumatta ja kesken, mutta nyt en häntä enää elämään kaipaa.

ap

[/quote]

"Vaanimista"? Aina kannattaa noudattaa nyrkkisääntöä, että ei kirjoita nettiin mitään, mitä ei halua kaikkien tuntemattomienkin lukevan. Tai exien. Tai nyxien. Itselläni on naamakirjaprofiilikin täysin avoin kaikille. Enhän kulje kadullakaan naamioituneena.

Vierailija
6/6 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tämä minusta outoa. En ole oikeastaan muistanut koko ihmisen olemassaoloa kymmeneen vuoteen ja sitten yhtäkkiä käykin ilmi, että lukee mun twitter-profiilia. Jos ei vaanimista, niin vähäsen outoa minusta. Onkohan miekkonen tullut katumapäälle, kun ei vakavampi seurustelu aikanaan kiinnostanut ;DD

ap