Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankalan muotoinen asunto, sisustusapua? (sisältää pohjapiirroksen)

Vierailija
13.01.2014 |

http://aijaa.com/uxSmuI

Sisään tullaan siis tuolta WC:n "yläpuolelta" ja makkarista mennään vielä parvekkeelle.

Miten sijoittaisit tuohon oleskeluhuoneeseen lipaston, pitkulaisen tv-tason, isohkon divaanisohvan ja kahden hengen ruokapöydän?

Muitakin pienen kämpän sisustusvinkkejä otetaan mielellään vastaan :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ruokailuryhmä keittokomeron viereen. Tv-taso ikkunan eteen, sohva seinän viereen. Lipasto sinne minne mahtuu, eli onko wc:n ovi missä? Jos eteisestä mennään vessaan, niin sitten lipasto varmaan mahtuu tuohon olohuoneen puolelle, eli siihen vessan seinän viereen.

Vierailija
2/8 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono laittaa mitään vinkkiä kun ei tiedä tarkkoja mittoja. Mutta itse laittaisin lipastot samalle seinälle kuin tuolla nuo kaapitkin. Divaanisohvan makkarin seinää vasten, tv-tason vessan seinää vasten, ja keittiön pöydän sitten sinne ikkunan viereen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi wc näyttäs olevan isompi kuin kylppäri? Yleensä se on toisinpäin nimittäin. Vaikee mennä antamaan sisustusapua kun ei tiedä minkä kokoisia kalusteet ovat ja ylipäätään miten ne mahtuvat mihinkin. Kyllä sä varmaan itse saat sommiteltua kalusteet kun on noin vähän niitä ja pieni asunto.

Vierailija
4/8 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin näin:

Ruokapöytä tietty keittiön ja parvekkeen eteen.

Tv-taso vessan seinälle (olettaen, että vessan ovi eteiseen päin), sohva sitä vastapäätä makuuhuoneen seinälle. Lipasti joko sohvan viereen tai takaseinälle (jossa siis on jo noi kaapit).

Vierailija
5/8 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:15"]

Aika huono laittaa mitään vinkkiä kun ei tiedä tarkkoja mittoja. Mutta itse laittaisin lipastot samalle seinälle kuin tuolla nuo kaapitkin. Divaanisohvan makkarin seinää vasten, tv-tason vessan seinää vasten, ja keittiön pöydän sitten sinne ikkunan viereen

[/quote]

Näin minäkin tekisin ja tarvittaessa vaihtaisin sohvan pienempään.

Vierailija
6/8 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-tason voi korvata seinään kiinnitettävällä telkkarilla ja iso sohva pienessä asunnossa ei paras mahdollinen valinta.

Vierailija
7/8 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen itse piirtelemään ja sommittelemaan: leikkaa paperista kaikki huonekalusi mittakaavassa ja sijoittele niitä pohjapiirrokseen. Näin ei tarvitse kumitella ja voi testailla tilantarvetta.

Vierailija
8/8 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytä ikkunan eteen

divaanisohvavessan seinälle

tv makkarin seinälle

lipasto kaapin viereen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän