Auttakaa minut eroon tupakasta :(
Aloitin tupakoinnin teininä. Tuolloin poltin melkein askin päivässä, hyi olkoon. Poltin nelisen vuotta, kunnes tulin raskaaksi. Lopetin tupakoinnin kuin seinään, lupasin itselleni lopettavani kokonaan kun tulen raskaaksi. Se oli helppoa silloin, olin niin väsynyt etten olisi edes kyennyt menemään parvekkeelle.
Esikoinen oli 8kk, kun tulin uudestaan raskaaksi. Esikoinen lopetti rintamaidon juomisen itse. Sain kuitenkin keskenmenon. Lähdin ystävieni kanssa pitkästä aikaa juhlimaan ja niin typerä kun olin, rööki tuli taas kuvioihin.
En polta kuin vain iltaisin lapsen mentyä nukkumaan tai töissä. En koskaan polta lapsen ollessa kotona hereillä. En polta edes joka ilta.
Miten pääsen eroon tupakasta? Olen niin koukussa vaikken paljoa poltakaan, ehkä 1-2 askia viikossa. Tarvitsen apua :(
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 00:34"]Tupakointi ei ole tapa.
Poltit sitten vähän tai paljon niin tupakoimalla ruokit nikotiinin tarvetta kropassasi tietyin väliajoin. Se vaan pitää lopettaa ja tajuta että kroppa tottuu todella pian siihen ettei saa nikotiinia, mikä ei todellakaan elimistöön kuulu.
[/quote]
Tupakointi on tapa. Et taida itse polttaa? Viimeistään lopettaessa huomaa asian. Miten kulutat töissä ajan, mitä teet hermot menettäessäsi, mitä teet sormillasi, kädet hakeutuvat koko ajan taskuun vaikka siellä ei tupakkaa enää olisikaan...
[/quote]
No, onneks ei ollu noin vaikeeta. Miten käytät töissä olo ajan? No, varmaan töitä tekemällä.
[/quote]
Töissä taukojen ajan*
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 00:38"]
Poltit sitten vähän tai paljon niin tupakoimalla ruokit nikotiinin tarvetta kropassasi tietyin väliajoin. Se vaan pitää lopettaa ja tajuta että kroppa tottuu todella pian siihen ettei saa nikotiinia, mikä ei todellakaan elimistöön kuulu.
[/quote]
Tupakointi on tapa. Et taida itse polttaa? Viimeistään lopettaessa huomaa asian. Miten kulutat töissä ajan, mitä teet hermot menettäessäsi, mitä teet sormillasi, kädet hakeutuvat koko ajan taskuun vaikka siellä ei tupakkaa enää olisikaan...
[/quote]
No, onneks ei ollu noin vaikeeta. Miten käytät töissä olo ajan? No, varmaan töitä tekemällä.
[/quote]
Töissä taukojen ajan*
[/quote]
Kuka puhu tauoista mitään?
Mutta kisko mun puolesta röökiä vaikka lopun ikääs.
Ilmankos mä olen työtön, kun en enää polta.
Vastaus on sähkötupakka! Oikeasti, kokeile! Et haise enää koskaan! Sitä nesteen nikotiinipitoisuutta on sitten helppo vähentää asteittain.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Töissä taukojen ajan*
[/quote]
Kuka puhu tauoista mitään?
Mutta kisko mun puolesta röökiä vaikka lopun ikääs.
Ilmankos mä olen työtön, kun en enää polta.
[/quote]
Tuli ajatuskatkos, tupakasta keskusteleminen häiritsee yhä toisinaan ajattelua. Lopetin vuosi sitten. Ja poltin vain tauoilla töissä. :)
hei
tarvitset ja kiireellistä lainan maksaa velkasi? Oletko evätty lainan
Bank? Vai tarvitset lainan maksaa pois laskujaan tai perustaa oman
yritys? huolehdi enää, Teidän apu tulee nyt Mr.mhay yhtiö on lainaa
luotonanto yritys, joka tarjoaa kaikenlaisia laina ihmisille, yrityksille, jotka ovat
tarvitsevat lainan alhainen korko on 2% meihin yhteyttä sähköpostitse:
credithome@blumail.org
Lainahakemuksen FORM
Täydelliset nimet:
Määrä tarvitaan Laina:
Laina kesto:
Puhelinnumero:
Maa:
Osavaltio / maakunta:
Kuukausitulot:
Siviilisääty:
odottavat vastausta pian
Mr mhay burialla
Itse aloitin tupakoinnin lopettamisen vähentämällä tupakointia, tässä tärkein oli se että sain pitkitettyä aamun ensimmäisen tupakan mahdollisimman kauas, normaalisti 10min heräämisestä olin jo tupakalla, ensimmäisen viikon aikana sain vietyä sen noin 2 tunnin päähän.
Seuraavaksi sinun tulisi karsia tupakat jotka ovat tapa tupakointia eli menetkö ruoan, kahvin tai muun syyn vuoksi tupakalle? Poista se tupakka kokonaan päiväst.
Kun olin saanut tupakan määrän alle 5 savukkeeseen päivässä aloitin nikotiinipussit joiden avulla pääsin lopullisesti savukkeista eroon ja nyt seuravaaksi aion lopettaa nikotiinipussit myös, tärkein asia lopettamisessa on ensin vähentää nikotiinin määrää eli savukkeiden määrää ja sitten lopettaa, itsellä ei toiminut laastarit, purkat ym korvaushoito tuotteet mutta pussien avulla pääsin helposti eroon, kokeilin myös sähkötupakkaa.
https://sunhinta.fi/miten-lopettaa-tupakointi/ tuosta voi lukea kokonaisuudessaan miten lopetin pussien avulla ja miten olin kokeillut erilaisia tapoja/menetelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin tupakoinnin lopettamisen vähentämällä tupakointia, tässä tärkein oli se että sain pitkitettyä aamun ensimmäisen tupakan mahdollisimman kauas, normaalisti 10min heräämisestä olin jo tupakalla, ensimmäisen viikon aikana sain vietyä sen noin 2 tunnin päähän.
Seuraavaksi sinun tulisi karsia tupakat jotka ovat tapa tupakointia eli menetkö ruoan, kahvin tai muun syyn vuoksi tupakalle? Poista se tupakka kokonaan päiväst.
Kun olin saanut tupakan määrän alle 5 savukkeeseen päivässä aloitin nikotiinipussit joiden avulla pääsin lopullisesti savukkeista eroon ja nyt seuravaaksi aion lopettaa nikotiinipussit myös, tärkein asia lopettamisessa on ensin vähentää nikotiinin määrää eli savukkeiden määrää ja sitten lopettaa, itsellä ei toiminut laastarit, purkat ym korvaushoito tuotteet mutta pussien avulla pääsin helposti eroon, kokeilin myös sähkötupakkaa.
Piti päästä mainostamaan nostamalla yli 10 vuotta vanha ketju? Hyi. Toivottavasti teidän tuotteet saadaan vielä laittomiksi. Nuoret sanoo nikotiinipusseja huumeiksi. Niissä on niin paljon nikotiinia, että ne päihdyttää. Voi laittaa suun täyteen. Tavallista tupakkaa ei voi polttaa niin paljoa, että tulisi sama vaikutus. Tupakka ei ole alunperin mikään päihde.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 00:38"]
[/quote]
[/quote]