Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silitättekö vauvan vaatteet?

Vierailija
23.07.2006 |

Tuntuu itestä aika turhalta jutulta.....pesin viimeviikolla äitiyspakkauksen vaatteet ja nyt laskostelin niitä kaappiin. En jaksanu silittää:) En minä itse huomaa ees eroa onko silitetty vai ei.

Oon tosin laiska silittään mitään....en ees muista millon viimeksi olisin silittäny.....miehen juhlapaidan varmaan kun keväällä oli sukujuhlat...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silitän edelleen 5 -ja 7 -vuotiaitteni vaatteet!!!

Vierailija
2/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellaiset esim kauluspaidat joissa silittämättömyys on tosi paha. Muuten en, esim teepaitoja, en vauvalle enkä muille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut juhla tamineet silitän korkeintaan tai verhot. En ymmärrä miks pitäs vauvan vaatteita. Tietty jotkut lakanat jos haluaa varppina hävittää pölypunkkeja... No, enpä kyl kerkeiskään ku on niin paljon muita hommia, leikin vaikka beibini kans tai viihdytin itseäni teidän jutuilla:D!

Vierailija
4/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin sitä vähän aikaa kun vauvalla on atooppinen iho mutta ei siitä ollut mitään hyötyä.

Vierailija
5/5 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen näkee jos vaate todella tarvii silitystä, monesti just juhlapaidat...mutta arkivaatteille ajan tuhlausta!

Anoppini silittää lasten pikkuhousutkin ja ite olen kyllä senkin ajan mieluummin lapsen kanssa kun silittelemässä.

Ap