Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työpaikallasi pomojen nuoleskelijoita?

Vierailija
12.01.2014 |

.Mitä mieltä olet tuollaisista? Erottuvat kyllä hyvin joukosta ja mielestäni ovat noloa sakkia. Ellei työssä pärjää ilman lipomista (tai olemalla ikävä viestien viejä), olisi parempi kehittää itseään oikeaksi osaajaksi ja päteä sillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt ei ole, mutta kaksi pahaa tapausta olen kokenut. Yhteistä heille oli se, että he olivat jotenkin ylpeitä "taidoistaan". Toinen tarjosi vinkkejä, mitä kannattaisi tehdä. Toinen elvisteli "ihmissuhdetaidoillaan". Kyse ei siis ilmeisesti ole valitusta taktiikasta vaan persoonallisuushäiriöstä, kun eivät häpeä vaan luulevat olevansa ihailtuja  ja kadehdittuja.

Vierailija
2/7 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole itse asiassa ikinä tavannut sellaisia - ja tadaa - olen itse pomo. Usein tuo perseennuolentaharha on ihmissuhdeänkyröiden omassa päässä, jotka potevat jotakin geneettistä herravihaa. Ihmisiä pomotkin ovat ja mutkattomien ammattilaisten kanssa on tosi paljon helpompi tehdä töitä kuin asetelmallisissa, päänsisäisissä poteroissa rypevien kanssa.

Se, mikä sinulle näyttäytyy perseennuolemisena, voi ihan oikeasti olla myönteisyyttä, ratkaisukeskeisyyttä ja kriittistäkin otetta silloin, kun siihen on aihetta. Mutta sinä näet sen lipomisena, koska... Niin, en itse asiassa tiedä miksi.

Antaa alapeukkujen lennellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin naisvaltaisella alallamme tuota lipomista esiintyy. Kun pomo on paikalla, noudatetaan kiltisti sääntöjä, hymyiillään, nyökkäillään tämän jutuille jne. Kun pomo on muualla, alkaa sättiminen ja sääntöjen nodattamattomus.

Onneksi suuri osa ei tuohon sorru, mutta tietyt heikkoitsetuntoiset kylläkin.

Vierailija
4/7 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään perseennuolijana. Teen työni enkä valita. Jos on jotain sanomista, sanon suoraan pomolle, kahvihuoneessa ruikuttamisen jätän muille.

Vierailija
5/7 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä persettä nuolevat lähinnä johtajat. On ihan uskomatonta miten turvallaan ne ovat toimitusjohtajan edessä. En ole missään muussa firmassa nähnyt tällaista, tämä on ihän älytöntä.

Vierailija
6/7 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitason johtajat ovat niitä oikeita ruskeakielisiä.

Vierailija
7/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. yllättävää ettet pomo ole huomannut :D Itse oon törmännyt joskus tuollaiseen tyyppiin, kyllä ollaan niiiin kieli ruskeana, että oksettaa. Annas olla kun päästään kahvihuoneeseen, nii johan osataan haukkua pomot ja muut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi