Miksi suomalaiset naiset ovat niin kivoja kuin esim. ruotsalaiset?
Mikä siinä on, että monesti suomalaiset naiset on jotenkin tylyjä mulle? Ruotsin puolella tilanne jo muuttuu paremmaksi ja myös Virossa. Oikeastaan mitä kauemmaksi menee, naiset muuttuu mua kohtaan yhä kohteliaammiksi ja kivemmiksi. Kummallista suorastaan?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo otsikko nyt pitäisi ymmärtää?
Mulle on näköjään muodostunut jo lukihäiriökin, kun sanoja jää puuttumaan. Otsikossa piti olla "eivät ole"
Vieraskoreus. Lisäksi naiset pitävät aina ja kaikkialla ulkomaaalaisista miehistä.
Otsikon perusteella vastaan, että me ollaan kivoja.
Kun mennään itään päin, niin venäläiset naiset ne vasta tylyjä ovat tuntemattomille.
Mun kokemuksen mukaan aasialaiset naiset on aina niin ystävällisiä. Thaimaassakin kehuvat mua jopa kadulla kävellessä "handsome man". On ne niin ihania naisia.
Vierailija kirjoitti:
No olisittepa. Kivana olemista miehille voisitte ainakin harjoitella.
Suomessa on ainakin yksi kiva nainen, joka näyttää myös naisellisuutensa kuten naisen kuuluu: Erika Wikman!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisittepa. Kivana olemista miehille voisitte ainakin harjoitella.
Ehkä ymmärrämme kivana olemisen eri tavalla, sillä pääasiassa kivoihin suomalaisiin naisiin olen saanut tutustua. En kiellä, onhan niitä poikkeuksiakin vastaan tullut, ja itseltänikin välillä unohtunut, että he ovat olleet juurikin poikkeiuksia säännöstä.
Miten tuo otsikko nyt pitäisi ymmärtää?