Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaaliset suhteet tuhoava rumuus

Vierailija
15.10.2020 |

Olen saanut huonot kortit syntymässäni eli olen poikkeuksellisen ruma. Ehkä hyvänä päivänä voin mennä keskiverrosta ja jostain erikoisesta kuvakulmasta hyvänä päivänäni jopa kohtalaisen näköisestä, mutta muuten olen epämiellyttävän näköinen ja kasvoiltani epäsymmetrinen.

Siitä on seurannut se, että vaikka olenkin luontaisesti hoikka ja melko jäntevä, niin motivaationi ulkonäkööni satsaamiseen on olematon. En siis jaksaisi hoitaa ihoani, meikata, käydä kampaajalla tai edes oikein pestä hiuksianikaan, sillä en kuitenkaan kaunistu sellaisilla toimenpiteillä riittävästi. Muuten peseydyn kyllä päivittäin ja pesen aamiin illoin hampaani myös.

Miten tilanteestani voisi edetä sellaiseen, että ihmiset kohtelisivat minua kuin normaalia ihmistä ilman pitkällistä puunaamista aamuisin sekä säännöllistä vaatteiden ostamista ja uusimista? Haluaisin siis voida näyttää hyvältä kuluneissa, likaisissa ja jopa rikkinäisissäkin vaatteissa ja likaisissa hiuksissa, kuten muut (ne normaalin ja hyvän näköiset) tekevät.

Pystyykö riittävän ruma saamaan esim. plastiikkakirurgisia toimenpiteitä Kelan piikkiin? Itselläni nimittäin ei ole varaa nenä- tai leukaoperaatioihin tai kasvojen luuston hiomiseen. Olisiko muita ideoita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä usko, että kukaan näyttää erityisen kauniilta likaisissa, rikkinäisissä vaatteissa ja likaisessa tukassa. 

Vierailija
2/2 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä usko, että kukaan näyttää erityisen kauniilta likaisissa, rikkinäisissä vaatteissa ja likaisessa tukassa. 

No siis kyllä mallit ja missit sekä elokuvatähdet näyttävät hyviltä aika rujossakin ulkoasussa. Esim. Marilyn Monroe kerran pukeutui perunasäkkiin ja näytti siinä hyvältä. Samoin joku Amber Heard tai Cindy Crawford näyttäisivät hemaisevilta toso rähjäisinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme