Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N. 30v Nainen! Voisitko seurustella 30v miehen kanssa jolla on sellaiset irroitettavat tekohampaat, eli ns. kokoproteesit?

Vierailija
14.10.2020 |

Hampaat ei ole mentetty huumeiden käytön tai huonon hygienian takia.

Vaikuttaisiko tämä paljon sinun suhtautumiseesi miestä kohtaan?

Kannattaako tällainen asia mainita jo heti esim. Tinderin profiilitekstissä?

Kommentit (20)

1/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole laitettu implantteja?

Oispa ihanaa viettää yötä miehen kanssa, joka tipauttaa iltapusun jälkeen tekarit yöpöydälle vesilasiin... not.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
2/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Oispa ihanaa viettää yötä miehen kanssa, joka tipauttaa iltapusun jälkeen tekarit yöpöydälle vesilasiin... not.

Implantit ovat erittäin hintavia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
4/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon

Miksi ei?

Vierailija
5/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voisin seurustella. Aika pieni asia kuitenkin ja vielä jos ei johdu huonosta hygienista/päihteistä. 

Vierailija
6/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh

Siis mitä se haittaisi?

Haluaisitko olla sellaisen naisen kanssa joka olisi niin tyhjäpää että se haittaisi?

Mainita tinderissä? Siis hä. Mitä se muille kuuluu minkälainen sun suu on.

Vierailija
7/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli jotkut etuhammasproteesit. Ei se mua kiinnostanut. Tai siinä vaiheessa kun kertoi, olin jo niin rakastunut, ettei juurikaan vaikuttanut mihinkään. Jossain deittiprofiilissa ei kyllä olisi mikään plussa, vaikka rehellinen onkin.

Vierailija
8/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen Juice Leskinen, jolla oli jo 20-vuotiaana hirveät hampaat. Hankki nuorena jo tekarit. Huumeista ei ollut kiinni vaan ihan huonoista geeneistä.

Vierailija
9/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh

Siis mitä se haittaisi?

Haluaisitko olla sellaisen naisen kanssa joka olisi niin tyhjäpää että se haittaisi?

Hahhah, ai tollaset hampaat jotka saattaa vaikka lautasella tipahtaaa kun ootte vanhempienne luona kylässä? Sua ei haittaisi ollenkaan?

10/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika erikoista, jos kolmekymppisellä miehellä on jo tekohampaat. Taustalla on joko vakava tapaturma tai sairaus, jonka takia hampaat on menetetty.

Kertoisin vasta sitten, kun tutustuminen on jo pitkällä. En aikaisemmin.

Vierailija
11/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Ei nykyään enää tekareita laiteta yöksi vesilasiin vaan pidetään suussa!  Lisäksi niitä voi pestä aivan samalla tavalla kuin omia hampaitakin, tosin tietenkin pitää pestä myös niin että ottaa ne pois suusta. Vielä ap:lle: ei hampaista varmaan nyt heti tarvitse tinderissä mainita. Ja kyllä voisin hyvinkin seurustella "tekarimiehen" kanssa. Miehelläni on onnettomuuden vuoksi tekarit ja olimme seurustelleen jo ainakin vuoden ennenkuin mies niistä kertoi, en ollut huomannut mitään.

Vierailija
12/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaankaan

Hyi hemmetti!

Vierailija
13/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän nuorempi (23v), mutta ei minua ainakaan haittaisi. Eikä tuosta minun mielestä tarvitse missään tinderissä mainita. Sitten kun olet tutustunut johonkin ja teillä voisi jotain tullakkin, niin voit mainita asiasta. Normaalille ihmiselle tuo ei olisi mikään ongelma.

Vierailija
14/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi mielessään miettiä onko hhampailla vai ilman hampaita parempi. Hampaat on tuikitärkeät palikat suussa. Ei pelkillä ikenillä näkkileipää rouskuteta.

Vierailija
15/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh

Siis mitä se haittaisi?

Hahhah, ai tollaset hampaat jotka saattaa vaikka lautasella tipahtaaa kun ootte vanhempienne luona kylässä? Sua ei haittaisi ollenkaan?

Tipahtaa lautaselle! Millä vuosituhannella oikein elät? Tekarit pysyy suussa eikä tipahtele millekkään lautaselle. 

Vierailija
16/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Olisi yllätys, mutta ei todellakaan ongelma.

Vierailija
17/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävällä in silarit.Se laittaa ne aina illalla vesiämpäriin yöksi.Väittää että pysyvät kimmoisampina.En väitä vastaan

Vierailija
18/20 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sillat tai jopa pienet rankaproteesit varmaan voisin hyväksyä.

Mutta kiinnostaa kyllä miten hampaat on menetetty jos ei huonon hygienian seurauksena. Onnettomuuksissa vakuutus maksaa viulut, samoin synnynnäiset hammaspuutokset korjataan kyllä veronmaksajien piikkiin.

Vierailija
19/20 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin koska itsellänikin on!

Hampaat voi menettää myös ilman huumeiden käyttöä, huonoa hygieniaa tai onnettomuuksia nuorenakin. Itse olen vähän vanhempi 38-vuotias nainen ja minulla on ollut kokoproteesit nyt kaksi vuotta. Ensin oli jo vajaat kymmenen vuotta erilaisia osaproteeseja, ja sitten lopulta kun niiden tukihampaat alkoivat yksi toisensa jälkeen hajota, niin lopulta pitkän harkinnan jälkeen poistettiin kaikki ja laitettiin kokoproteesit. Hampaani reikiintyivät pahasti jo teininä ja siitä alkoi juurihoito-paikkaus-kierre jolla ei ollut loppua. 

Minulla ei ole mitään implantteja vaan tavalliset irralliset tekohampaat mitkä otan aina (ohjeen mukaan) yöksi pois suusta. Implantit maksaisivat niin paljon että niihin minulla ei ole mitään mahdollisuutta. Hirveästi ei kannata irvailla, koska ei ole mitenkään kauhean kivaa jos sattuu omalle kohdalle, mutta minkäs voit. Mielummin kuitenkin nämä tekohampaat kuin kokonaan ilman hampaita. 

Vierailija
20/20 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paree tekarit ku kokonaan ilman lekoja.