Exä, nyxä, mikä?
Minulla oli suhde erääseen mieheen. Emme kuitenkaan vieneet suhdettamme seksiä pidemmälle. Nyttemmin tämä mies on seurustellut kolmen naisen kanssa..mutta hoitanut sänkypuuhia myös minun kanssa. Itse en ole parisuhteessa mutta mietin että...siis onko meillä sittenkin jotain syvempää vai onko ukko vaan moniavioinen?
Mielipiteet kehiin
Kommentit (17)
Moniavioinen? Onko jonkun kanssa ehditty vihille asti? Irtosuhteet ja hoidot on asia ihan erikseen.
Polyamoriaksi tai eettiseksi monisuhteisuudeksi kutsutaan sitä, jos sovitusti ollaan useammassa suhteessa samanaikaisesti.
Sä oot vaan helppo munan perässä juokseva lútka.
Ei pahalla Ap mutta minusta (en ole penaalin terävimpiä kyniä) tunuu, että sinä olet vähän yksinkertainen. - Itse en olisi samantapaiseen suheeseen ("säätöön") valmis. Tulisi vähemmästäkin olo,, että se, jota halutaan käyttää vain hyväksi...
Mutta mikäpä minä tuomitsemaan. Ihmettelen vain, että mitä saat tai ole saanut itse tuosta suhteesta. Itse kun haluaisin suhteela niin paljon muutakin kuin "vain" seksiä. Tiedän liiankin hyvin että ilman seksiä (kumppanin kanssa) voi elää oikein hyvin, olematta aseksuaali
En kyllä usko että kyseinen tyyppi jää ”parisuhteissakaan” ilman seksiä. Kysymys kuuluu miksi hän roikkuu minussa??
Ap
jospa se on tuksa (tuleva)
tai maksa (mahdollinen)
tai oksa (outo tapaus)
🙃
Jos hän on moniavioinen sinkkupelimies tai avoliitossa jo muualla, ei vain kerro siitä. Ota selvää taustoista. Tautiriski kasvaa, jos jää miehen kanssa odottamaan suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko että kyseinen tyyppi jää ”parisuhteissakaan” ilman seksiä. Kysymys kuuluu miksi hän roikkuu minussa??
Ap
Minä (Viestin n:ro "4" kirjoittanut) kysyisin kyllä asiaa toisin päin. - Mikä saa tai on jo saanut sinut Ap roikkumaan miehessä? - Mahtanee tuo mies olla erinomaisen hyvä seksikumppani, jos se (jaettu seksi) on ollu ainoa asia, joka teitä yhdistää...
Se on pa nomies, jolle ei riitä yks vako.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet ihan oikeasti yksinkertainen. Sinä olet helppo pillu. Siksi. Eikä hän roiku sinussa vaan käyttää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMinä (Viestin n:ro "4" kirjoittanut) kysyisin kyllä asiaa toisin päin. - Mikä saa tai on jo saanut sinut Ap roikkumaan miehessä? - Mahtanee tuo mies olla erinomaisen hyvä seksikumppani, jos se (jaettu seksi) on ollu ainoa asia, joka teitä yhdistää...
En minäkään ymmärrä miten ap on saanut käännettyä tilanteen päässään niin, että hänessä roikutaan jos hän on vain joku jonossa. Jos mies roikkuisi ap olisi hänen ainoa.
Se on seksiaddikti. Vaihtelun vuoksi pitää useampaa seksikumppania.
Täältä kysymällähän se selviää. Eiku...
Todennäköisesti olet vain pano ja on sinulta nyt aika hölmöä alkaa miettimäänkään mitään monimutkaisia ajatuskuvioita. Mutta jos se vaivaa, niin kysy mieheltä äläkä jostain vauvapalstalta.
Ap edustaa ilmeisesti pahuutta tässä monelle. Vaikka hänhän ei ole parisuhteessa eikä petä ketään. Jos muut naiset vaihtuu mutta hän pysyy, niin todennäköisesti mies on kiintynyt häneen eikä näihin vaihtuviin ” oikeisiin ” kumppaneihin💁
Ap vetää miestä puoleensa mutta jostain syystä hän ei uskalla tehdä aloitetta oikeasta suhteesta?
Täytyykö tuota kysyä? Olet vakipano, et muuta. Olet se jota käydään höyläämässä jos muilta ei heru.