Kuka keksi sellaisen typeryyden kuin, että kavereiden exiin ei muka kosketa?
Olen käynyt läpi kaikki kavereiden exät eikä kyllä kaduta yhtään. Osaa himoitsin jo heidän seurusteluaikanaan. Osa on taas tullut itse tyrkyttämään minulle itseään ja olen kännissä erehtynyt petihommeleihin.
Kommentit (22)
No ei kyllä kaikki tee.
Itse vaan oot kateellinen lrtto.
Ihme lorttoilua. Koita nyt olla nussimatta edes jotain.
On niitä, joilla ei ole mitään moraaleja ja nssivat huoletta ympäriinsä välittämättä ketä satuttaa.
Sit on niitä, kenelle ystävät ja toisten tunteet on tärkeitä.
Oot harvinaisen pska kaveri ja myrkyllinen ihminen.
Sano muuta. Mikä hemmetin omistusoikeus ex:llä muka on? Ex on ex ja sillä sipuli
Onpa pienet piirit.
Et muilta saa kun pitää toisten jämiin tyytyä?
Vierailija kirjoitti:
On niitä, joilla ei ole mitään moraaleja ja nssivat huoletta ympäriinsä välittämättä ketä satuttaa.
Sit on niitä, kenelle ystävät ja toisten tunteet on tärkeitä.Oot harvinaisen pska kaveri ja myrkyllinen ihminen.
Höpönlöpöä, se omistushaluinen ex siinä itsekäs on. Ei ihmisiä voi omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Sit on niitä, kenelle ystävät ja toisten tunteet on tärkeitä.Oot harvinaisen pska kaveri ja myrkyllinen ihminen.
No mikä pakko näistä on kertoa kaverille? Sitä paitsi eroamisen jälkeen jokainen on vapaa tekemään mitä lystää.
Riippuu ihan siitä millaisessa suhteessa olivat ja millainen ero oli ja ovatko minkälaisissa väleissä. Kyllä jokainen normaali ihminen tajuaa milloin on okei seurustella kaverin exän kanssa ja milloin ei.
Teini-iässä kumppanit vaihtui parin kuukauden välein. Nainen (tai tyttö) kävi läpi kaikki miespuoliset joko pidemmän aikaa tai ainakin kertaluontoisesti. Yleensä mitä sekopäisempi jätkä ja pahempi narkkari, sen enemmän tytöt pörräsi ympärillä. Meni usko ja luottamus naissukupuoleen.
Joskus ysärillä tää oli iso juttu. Nykyään kaikki ollut kaikkien kanssa, myös samaa sukupuolta keskenään ja ristiin. Ei enää ajatella, että joku omistaa jonkun ikuisesti. Mua ei ainakaan haittaa. Joskus toisen roska on toisen aarre.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä millaisessa suhteessa olivat ja millainen ero oli ja ovatko minkälaisissa väleissä. Kyllä jokainen normaali ihminen tajuaa milloin on okei seurustella kaverin exän kanssa ja milloin ei.
Kuka tässä on mistään seurustelusta on puhunut?
Enpä ole kyllä ikinä hässinyt kavereiden exien kanssa. Yleensä ex on samanlaista jengiä kaveripiirinsä kanssa, miks jatkaisi samalla linjalla?
Hämmentävää muuten miten exienn kaverit alkaa piirittämään ja ehdottelemaan kun suhde on ohi, pahimmillaan jo suhteessa. Eikö ne tosiaan arvosta kaveriaan yhtään? Eikö muuta löydy kun kaverin nainen?
Hyi.
Olisi jotenkin vaivaannuttavaa tuollaisissa piireissä kun tietäisi, että jos eroaa niin kaikkien on pakko eron jälkeen panna porukan kiertopalkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kyllä ikinä hässinyt kavereiden exien kanssa. Yleensä ex on samanlaista jengiä kaveripiirinsä kanssa, miks jatkaisi samalla linjalla?
Hämmentävää muuten miten exienn kaverit alkaa piirittämään ja ehdottelemaan kun suhde on ohi, pahimmillaan jo suhteessa. Eikö ne tosiaan arvosta kaveriaan yhtään? Eikö muuta löydy kun kaverin nainen?
Hyi.
Naiset menee kiertoon. Kiva poikien kanssa vertailla kokemuksia ja puhua paskaa niistä lútkista. Ikävää, mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Sano muuta. Mikä hemmetin omistusoikeus ex:llä muka on? Ex on ex ja sillä sipuli
Eihän sillä exällä olekaan.
Hämmentävää vaan kuinka lojaalittomia ihmiset on kavereilleen.
Mut jos tykkää elää kiertopalkintona niin mikäs siinä, kyllähän siinä varmasti löytyy samanlaisia kavereita joiden kanssa on mukava nssia ristiinrastiin j se on kaikille ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Toisille tosiaan tähteet kelpaa.
Voi hellanlettas. Eihän niitä koskemattomia kaikille riitä. Tolla periaatteella kaikki olisi vaan sen ensimmäisen kanssa. Höperö.
Ja kaikkihan tätä tekee. Osa ei vaan koskaan tunnusta asiaa.