No voi hirviän kauhia näitä kukkahattutätejä, kun ei taiteeseenkin pitää puuttua
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014011117918763_uu.shtml
vaikkei siitä mitään ymmärrä, juntit.
Kommentit (10)
Mitä yritit ilmaista lauseellasi?
Tietenkin ravintoloissa voi olla penkkejä, joissa on miehiä esittelemässä peniksiään.
Kaikkee sitä taiteen nimessä tehdäänkin. Mitä provosoivampi sen parempi. Av-palstahan on täynnä taidetta.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:51"]
Minä kyllä luulen että kyseessä ovat olleet homofoobikot ja palstamammat. Minä laittaisin seinille kostoksi parit Palsat:)
[/quote]No voi hyvän tähen, piti googlata tuota ja yksi silmäys hakutuloksiin riitti. Mikä siinä lieneekään että nämä pakkomielteiset kikkelityypit näkevät tuollaiset fetissiensä ilmentymät "ilmaisunvapautena", jota sitten oikein näyttelyssä käydään katsomassa ja ihailemassa.
Varmaan joku keisarin uudet vaatteet -ilmiö, kukaan ei kehtaa sanoa mitä sontaa meille yritetäänkään tarjoilla taiteena.
Vahinko jos homot ovat noin kikkelifiksoituneita että sitä pitää elimiä tuoda esille hulluna.
Ketä kiinnostaisi varvastaide?
AP siis ottaisi tuon taulun olohuoneensa paraatipaikalle, koska se on niin hyvää taidetta.
Minun pitänee heti ensi viikon alussa lähteä ajelemaan puolentoistasadan kilometrin päähän isompaan kaupunkiin ostamaan kukkahattu, koska minulla ei ennestään ole sellaista. Ilman hattuakin olen sitä mieltä, että nuo paljaat persaukset ovat juuri yhtä paljon taidetta kuin se Jumalanteatterin paskanheitto Oulun teatteripäivillä keväällä 1987.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:54"]
Mitä yritit ilmaista lauseellasi?
Tietenkin ravintoloissa voi olla penkkejä, joissa on miehiä esittelemässä peniksiään.
[/quote]jaa sori, siellä oli ylimääräinen "ei" muotoilun jälkeen, tätä varmaan tarkoitit;)
Hm. Minä pidän Palsan taiteesta, on siellä muutakin kuin kulleja.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:07"]AP siis ottaisi tuon taulun olohuoneensa paraatipaikalle, koska se on niin hyvää taidetta.
Minun pitänee heti ensi viikon alussa lähteä ajelemaan puolentoistasadan kilometrin päähän isompaan kaupunkiin ostamaan kukkahattu, koska minulla ei ennestään ole sellaista. Ilman hattuakin olen sitä mieltä, että nuo paljaat persaukset ovat juuri yhtä paljon taidetta kuin se Jumalanteatterin paskanheitto Oulun teatteripäivillä keväällä 1987.
[/quote]Taiteesta ei kannata väitellä, ihmisillä on erilainen maku.
"Ravintolassa on erilaisia tilaisuuksia perhejuhlista esimerkiksi häihin, eivätkä kyseiset teokset sopineet Kerolan mukaan ravintolan seinälle."
Periaatteessa ymmärrän tällä kertaa kukkahattutätejä ja -setiä edes hieman, sillä juhlien järjestämiseen käytettävässä tilassa on kyllä kiva olla esillä ns. neutraaleja maalauksia. Toki paras ratkaisu olisi kaiketi siirtää taulut tarvittaessa syrjään, mutta näyttivät olevan sen verran kookkaita että lienee vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:14"]
"Ravintolassa on erilaisia tilaisuuksia perhejuhlista esimerkiksi häihin, eivätkä kyseiset teokset sopineet Kerolan mukaan ravintolan seinälle."
Periaatteessa ymmärrän tällä kertaa kukkahattutätejä ja -setiä edes hieman, sillä juhlien järjestämiseen käytettävässä tilassa on kyllä kiva olla esillä ns. neutraaleja maalauksia. Toki paras ratkaisu olisi kaiketi siirtää taulut tarvittaessa syrjään, mutta näyttivät olevan sen verran kookkaita että lienee vaikeaa.
[/quote]No mun täytyy sanoa että tuossa kyseisessä taulussa voisi kyllä ilman muniakin miettiä tarvitseeko lastentarhatöitä katsella ravintolassa.
Minä kyllä luulen että kyseessä ovat olleet homofoobikot ja palstamammat. Minä laittaisin seinille kostoksi parit Palsat:)