Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun

Vierailija
14.10.2020 |

sähköpostit eivät pysy kahdenvälisinä?
Vastaanottaja haluaa omista (häiriintyneistä) syistään jakaa ne, vaikken antaisi suostumustani.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pakko on viestiä hälle laittaa?

Kyllä, on virallista mutta ihan omaa asiaa.

Jos on viranomainen kyseessä, niin rikosilmoitus.

Ei, muu henkilö.

Oletko itse virkamies? Vai mitä virallista asiaa sinulla tälle henkilölle on?

Lähtökohtaisesti viestin vastaanottaja saa jakaa saamansa viestin ihan niin laajasti kuin haluaa.

En ole, mutta olisi kohteliasta pitää tavallisetkin viestit kahden välisenä jos toinen sitä pyytää.

Kuvaamani henkilö on onnistunut tahallisesti ja tahattomasti sähläämään asiat täysin sekaisin, enkä halua että näin todellisuudesta ulkona oleva ihminen määrää ja määrittää minua ja asioitani millään tavalla.

Vierailija
22/27 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole valtuuksia määrätä toisten omaisuudesta, joka joutui narsistin käsiin ja jonka tämä "laillisesti" siirsi palvelijalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelija itse vahtii saalistaan, ettei kukaan pääse hyötymään siitä.

Todellisuudessa hän vartioi sitä narsistin puolesta, etteivät oikeat omistajat saisi omaisuuttaan takaisin.

Vierailija
24/27 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa mielisairaalta.

Ap:n kiusaaja on narsisti ja hänen kätyrinsä on histroininen ja epävakaa. Viimeksi mainittu on tuntenut ap:n kymmeniä vuosia, mutta on kääntänyt hänelle selkänsä narsistin vuoksi.

Narsisti ruokki hänen huomionhakuisuuttaan ja katkeruuttaan.

Saatuaan heikon uhrinsa koukkuun, oli helppo kääntää hänet tuttuja ihmisiä vastaan, koska kauna oli jo olemassa.

Vierailija
25/27 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisten ihmisten ja heidän käskytettäviensä kanssa joutuu kamppailemaan, kieli keskellä suuta, että saisi omansa pois ja maineensa puhtaaksi.

Ja tällainen ajatusten Tonava ( ja hänen paskaviemärinsä) määrää kuka saa tietää ja mitä.

Vierailija
26/27 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos tämä kaikki tuntuu keksityltä tai mielenvikaiselta. Jos ei ole joutunut maalittamisen uhriksi, ei voi käsittää millaista on olla myrskyn silmässä.

Asiassa turvauduttiin aikoinaan juristiin, mutta sekään ei riittänyt pysäyttämään ja vakuuttamaan voimansa tunnossa riehuvia sekopäitä.

Vierailija
27/27 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole Kivis tms skitso. Olen eri ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi