Mihin voi olla yhteydessä työsopimusasioiden epäselvyyksiin liittyen?
Esimiehen kanssa erimielisyyksiä. Kyse ei ole TES:istä.
Kommentit (22)
Miksi sinä sait potkut, jos ei ollut asiattomuuksia ja tuotit yritykselle voittoa? Kuulostaa oudolta. Olin itse terveydenhuoltoalan tuotteita myyvässä firmassa, yrityksille myynti. Meillä oli alussa kaikilla ns. pohjapalkka yhden kuukauden, koulutusajan palkka ja sen jälkeen pohjapalkka + provisio. Minun mukanani kulki harjoittelija yhden viikon. Siitä kun lähti jatkamaan yksin myyntityöhön, oli kuukauden aikana saanut myytyä niinkin hyvin, että yritykselle jäi voittoa 680€. Hänen pohjapalkkansa oli isompi kuin tuo yritykselle jäänyt osuus, josta pitäisi palkkakulutkin kattaa. Hänelle annettiin potkut, mielestäni ihan ansiosta, koska meidän toisten myyntivoittoluvut on aina 2000-4000€/kk. Tuo luku meillä se, mikä jää erotusta bruttomyynnin ja tuotteiden nettokustannuksen väliin. Potkujen jälkeen hän oli yhteydessä mm. minuun ja yritti puhua, kuinka väärin häntä on kohdeltu. Minä kysyin vaan, kuinka pitkiä päiviä hän on tehnyt ja onko hän ohjeen mukaan markkinoinut myös muita tuotteita kuin mitkä ostaja on ensin halunnut (esim. tarjouksesta). Onko kysynyt vanhoilta asiakkailta puhelimitse, onko täydennyksille tarvetta jne. Epäilen, että oli tehnyt työnsä hutaisemalla ja siksi tulos oli mikä oli.
No en kuulukaan. Täällä kysellään vaikka ja mitä. Ap